رپرتاژ

فقط ۲ هفته فرصت دارید CDN ابر آروان را ارزان‌تر بخرید

لیمو HR

استفاده از خدمات CDN برای وب‌سایت‌ها، دغدغه‌ی این روزهای گوگل است. چرا که کیفیت سرعت بارگذاری سایت تاثیرات بسیاری بر کسب کیفیت سئو آن دارد و استفاده از قابلیت CDN می‌تواند این مشکل را برطرف کند. اگر شما هم با دغدغه‌ی سرعت بارگذاری وب‌سایت مواجه هستید، در این مقاله قصد داریم پلن حرفه‌ای CDN ابر آروان که جزو ده CDN پراستفاده‌ی دنیا محسوب می‌شود را به شما معرفی کنیم. در ادامه نیز به قابلیت‌های پلن حرفه‌ای و تخفیف ۳۰ درصدی پلن‌های CDN ابر آروان پرداخته‌ایم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نحوه بارگذاری یک وب‌سایت

CDN  که به آن شبکه توزیع محتوا نیز گفته می‌شود، از سرورهای متعددی که در قالب یک شبکه در سراسر دنیا قرار دارند تشکیل شده است.  CDNها با یک هدف مشترک که همان تسریع ارسال محتوا از سرور به سمت کاربران است، در کنار هم فعالیت می‌کنند.

زمانی که کاربر با استفاده از مرورگر خود آدرس یک وب‌سایت را جست‌وجو می‌کند، مرورگر وظیفه‌ی اتصال به سرور میزبان را دارد. در ادامه با درخواست جست‌وجوی کاربر، اطلاعات لازم دریافت می‌شود. در این‌جا پارامتر تاثیرگذار و موضوع با اهمیتی که مطرح می‌‌شود همان سرعت بارگذاری این فایل‌ها است که رابطه‌ی مستقیم با میزان فاصله جغرافیای سرور میزبان با کاربر دارد. به همین خاطر هر چه فاصله کاربر از سرور میزبان بیش‌تر باشد، زمان بیش‌تری برای فرایند دریافت اطلاعات لازم دارد.

به همین منظور استفاده از خدمات پلن حرفه‎‌ای CDN ابر آروان می‌تواند بسیار ارزشمند باشد، چرا که توزیع محتوا‌ی استاتیک وب‌سایت شما را برای موقعیت‌های مکانی‌ مختلف سرورها و کاربران با سرعت مطلوب در کم‌ترین زمان میسر می‌کند. بر این اساس از مکانی که کاربر به سایت شما مراجعه کند، نزدیک‌ترین سرویس محتوای خواسته شده را برای او ارسال خواهد کرد.

پلن حرفه‌ای CDN  ابر آروان

پلن حرفه‌ای CDN ابر آروان برای شما شرایط ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات را در قالب محتوای وب‌سایت به دلیل استفاده از حافظه پنهان (Cache) ایجاد می‌کند. بر این اساس، زمانی که کاربر فایل مخصوصی را درخواست کند، به‌وسیله‌ی نزدیک‌ترین سرور با سرعت بالا آن فایل به کاربر ارسال خواهد شد.

نکته‌ی با اهمیتی که باید به آن اشاره کرد این است که به‌شکل کلی، با استفاده از پلن CDN فقط قادر خواهید بود فایل‌های استاتیک را ذخیره کنید. بر این اساس محتواهای دینامیک که به‌وسیله‌ی کاربر بر اساس زمان و نوع دستگاه استفاده می‌شود در این سرویس ذخیره نخواهد شد.

مزایای CDN

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی در زمینه‌ی کسب رتبه سئو در وب‌سایت، داشتن سرعت بارگذاری مطلوب است. بنابراین می‌توان مهم‌ترین مزیت استفاده از پلن حرفه‌ای CDN ابر آروان را افزایش سرعت بارگذاری در وب‌سایت دانست. اما بهره‌مندی از این سرویس مزایای فوق‌العاده‌ی دیگری نیز به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

·       افزایش امنیت

زمانی که شما پلن حرفه‌ای CDN را به وب‌سایت خود اضافه می‌کنید، یک لایه‌ی امنیتی کاربردی را برای سایت خود فراهم می‌کنید. این در حالی است که ارایه‌دهندگان سرویس به هدف افزایش ضریب امنیت، از ابزارهای متنوعی استفاده می‌کنند. زمانی که کاربران از طرف سرور‌های گوناگون به بارگذاری سایت اقدام می‌کنند، شرایط برخورداری از این سرویس می‌تواند استرس حمله به وب‌سایت شما را از بین ببرد؛ چرا که استفاده از سرور‌های مختلف باعث تقسیم بار خواهد شد. این ویژگی در زمان افزایش ترافیک، خطر عدم دسترسی به سایت را از بین خواهد برد.

·       کاهش هزینه پهنای باند

با استفاده از پلن حرفه‌ای CDN ابر آروان نسبت به ارایه‌ی محتوای استاتیک برای کاربران اقدام می‌کنید و باعث کاهش هزینه‌های پهنای باند و میزبانی وب‌سایت خود می‌‌شوید. این اتفاق می‌تواند برای کاهش ترافیک مصرفی و هزینه‌های میزبانی بسیار موثر باشد.

·       افزایش آپ‌تایم و مقیاس‌پذیری

زمانی که شما شبکه توزیع محتوا را روی وب‌سایت خود فعال می‌کنید، این اتفاق ارتقا آپ‌تایم وب‌سایت شما را به دنبال خواهد داشت. از طرف دیگر اگر به سرور اصلی سایت خود دسترسی نداشته باشید، ارایه‌دهندگان سرویس نسخه‌ی ذخیره شده‌ای را در قالب‌های استاتیک برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

·       بهبود سئو سایت

یکی از پارامتر‌های مهم برای رتبه‌بندی سایت در گوگل، میزان کیفیت و سرعت بارگذاری سایت است. استفاده از پلن حرفه‌ای CDN ابر آروان می‌‌تواند با افزایش سرعت لود سایت، امتیاز بالایی را به وب‌سایت شما بدهد.

CDN  ابر آروان

شرکت ابر آروان با ارایه‌ی پلن حرفه‌ای، CDN توانسته در لیست ده CDN پر استفاده‌ی دنیا قرار بگیرد. این افتخار با ارایه‌ی بهترین کیفیت سرویس با امکانات متنوع و البته کسب رضایت کامل از کاربران و مشتریان خصوصی و غیرخصوصی مثل بانک آینده، دیجی‌کالا، ورزش سه،  اسنپ، زرین پال، تخفیفان، ترب، اتاقک و… به دست آمده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت، اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی قیمت و ویژگی‌های CDN ابر آروان ببینید. برای استفاده از پلن حرفه‌ای، فقط تا ۳۱ خرداد فرصت دارید تا آن را ۳۰ درصد ارزان‌تر بخرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۴ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *