اخبار استارتاپی

تسهیلات ویژه معاونت علمی ریاست جمهوری برای تبدیل ایده به هسته‌های فناور

دو ستاد توسعه زیست فناوری و فرهنگ سازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراخوانی را برای تبدیل ایده به تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها منتشر کردند.

لیمو HR

فراخوانی برای تشکیل تیم ها و هسته های فناور و استارت آپ ها منتشر شد و این فراخوان فرصتی برای تیم‌ها و هسته‌ها فراهم می کند تا از مزایایی چون «تشکیل هسته‌های فناور و نوآور و دانش‌بنیان»، «راه‌اندازی استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان»، «آموزش اصول علمی کارآفرینی»، «تعیین مسیر شغلی توانمندسازی شغلی»، «امکان بهره‌مندی از مزایای شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان همکار»، «امکان کارآموزی در مراکز معتبر پس از اخذ آزمون جذب و ورود به بازار کار پس از کسب بیشترین نمره و اخذ آزمون» برخوردار شوند.

ستاد توسعه زیست‌فناوری و ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این رویداد با یکدیگر همکاری و مشارکت می‌کنند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان تا ۳ دی ماه۱۴۰۱ فرصت دارند تا از تسهیلات ارائه شده در این فراخوان برای تبدیل ایده به استارت‌آپ‌ دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال دانش‌بنیان، به ظهور و بلوغ رساندن نوآوری‌های خود، ایجاد کارآفرینی و ورود به بازار کار بهره‌مند شوند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *