رپرتاژ

با جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس آشنا شوید

هتل ونوس پلاس چالوس یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کشور است که در طبیعتی سرسبز و باصفا قرار دارد. گردشگران با رزرو هتل ونوس پلاس چالوس، خاطره‌ای خوش و به یادماندنی را برای خود به ارمغان می‌آورند.

چشم‌انداز زیبا و بی‌نظیر این هتل، مهمانان خود را کاملا شگفت‌زده می‌کند. نمای خاص و زیبای این هتل ۵ ستاره در کنار دریا و جنگل‌های اطراف آن، کاملا تکمیل شده است. در این مطلب با جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس آشنا می‌شویم.

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ۵ ستاره ونوس پلاس چالوس در سال ۱۳۹۶ در شهرک توریستی نمک آبرود افتتاح شد. این هتل مجلل با ۱۵۰ واحداقامتی لوکس، به کلیه امکانات رفاهی و تفریحی مجهز است و با پرسنلی مجرب و کارآزموده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

موقعیت مکانی عالی هتل ونوس پلاس چالوس باعث شده تا دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری چالوس داشته باشد. خوش مسیر بودن هتل، قرار گرفتن در کنار امکانات تفریحی و جاذبه های طبیعی و تاریخی چالوس، توجه اکثر گردشگران را به خود جلب کرده است.

تله کابین نمک آبرود، پارک جنگلی نمک آبرود، تفرجگاه ساحلی نمک آبرود، مرداب هسل، پارک جنگلی فین، مرداب کندوچال، کاخ چایخوران، ساحل رادیو دریا، غار آبی دانیال، مرداب دیوک، موزه مردم شناسی، دریاچه ولشت و بسیاری جاهای دیدنی دیگر، در نزدیکی هتل ونوس پلاس چالوس قرار دارند.

جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس

تعداد جاهای دیدنی نزدیک هتل، به اندازه‌ای است که مهمانان می‌توانند چندین روز با برنامه‌ریزی دقیق، در این منطقه به تفریح و سیاحت بپردازند. فرودگاه نمک آبرود با هتل ونوس پلاس چالوس حدود ۶ دقیقه فاصله دارد.

تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود در فاصله‌ی ۱.۸ کیلومتری از هتل ونوس پلاس چالوس قرار گرفته است. این تله کابین از معروف‌ترین و محبوب‌ترین، تفریحات و سرگرمی‌های استان مازندران می باشد که مرتفع‌ترین تله کابین کشور نیز به شمار می‌آید.

گردشگران می‌توانند در این تفرجگاه از تفریحات دیگری همچون سورتمه سواری، سینما ۶ بعدی، زیپ لاین، پیست موتور چهارچرخ، پینت بال جنگلی، پیست کارتینگ، دوچرخه سواری و بسیاری موارد دیگر نهایت لذت را ببرند.

تله کابین نمک آبرود

پل معلق نمک آبرود

در شهرک توریستی نمک آبرود، پلی معلق وجود دارد که در قله دیو حمام واقع شده است. این پل معلق یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس است که حدود ۱.۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد و مهمانان می‌توانند به راحتی از این جاذبه گردشگری بازدید نمایند.

پارک جنگلی نمک آبرود

پارک جنگلی نمک آبرود مملوء از درختانی همچون توسکا، شمشاد، افرا و ملچ می‌باشد که برخی از آنها حدود ۷۰۰ سال قدمت دارند. پارک جنگلی نمک آبرود مساحتی بالغ‌بر ۲۰۰ هکتار داشته که گردشگران می‌توانند از طریق تله کابین در دل این جنگل راه بروند.

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود

تفرجگاه ساحلی نمک‌ آبرود، یک شهرک توریستی و تفریحی است که در کنار ساحل قرار دارد. گردشگران در این پارک ساحلی می‌توانند به انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی سرگرم باشند. هتل ونوس پلاس چالوس حدود ۴.۷ کیلومتر با این تفرجگاه ساحلی فاصله دارد.

مرداب هسل

مرداب هسل یکی دیگر از جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس است که حدود ۷.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. مرداب هسل در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی چالوس و در منطقه‌ای جنگلی واقع شده است.

پارک جنگلی فین چالوس

پارک جنگلی فین در فاصله ۸.۳ کیلومتری از هتل ونوس پلاس چالوس قرار گرفته است. در این پارک جنگلی سرسبز، مردابی پوشیده از نی و گیاهان مردابی وجود دارد که منظره‌ای خارق‌العاده را به وجود آورده است.

مرداب کندوچال

مرداب کندوچال در پارک جنگلی فین واقع شده که حدود ۵ متر عمق دارد. این مرداب زیبا از نیزار و گیاهان مردابی پوشیده شده است و آب آن از چشمه‌های آب شیرینی که در اطراف مرداب قرار دارند؛ تامین می‌شود. دیدن این منظره فوق‌العاده یک تجربه لذت‌بخش و فراموش نشدنی، برای گردشگران خواهد بود.

کاخ چایخوران

کاخ چایخوران در فاصله ۹.۲ کیلومتری از هتل ونوس پلاس چالوس قرار گرفته است. این کاخ تاریخی از جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس و جزء آثار ملی ایران به شمار می‌آید.

ساحل رادیو دریا

ساحل رادیو دریا از جاهای دیدنی چالوس است که در میان گردشگران و اهالی شهر از شهرت بسیاری برخوردار است. این جاذبه گردشگری ۱۰.۶ کیلومتر از هتل ونوس پلاس چالوس فاصله دارد.

ساحل رادیو دریا

غار آبی دانیال

غار آبی دانیال در سلمان شهر و در شهرستان عباس آباد واقع شده که یکی از بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین غارهای آبی ایران به شمار می‌آید. طول این غار حدود ۲ هزار و ۱۵۸ متر است که با پیاده‌روی در داخل آب، می‌توان مناظر زیبای غار را تماشا نمود.

پلاژ ساحلی متل قو

پلاژ ساحلی متل قو یکی دیگر از جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس است که ۱۱.۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد. پلاژ ساحلی متل قو یکی از زیباترین و تمیزترین سواحل دریای خزر به شمار می‌آید.

این پلاژ ساحلی در سلمان شهر واقع شده که در تمام طول سال، مقصد گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می‌باشد. امکانات رفاهی و تفریحی پلاژ ساحلی متل قو، باعث شده تا توجه بسیاری از افراد، به این منطقه تفریحی جلب گردد.

تنگ دار

تنگ دار، دره‌ای بسیار عمیق و باریک است که در دل جنگل خانیکان نوشهر قرار گرفته و رودخانه‌ای پرآب از وسط این دره‌ عبور می‌کند. تنگ دار نوشهر یکی از جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس است که حدود ۱۲.۴ کیلومتر از آن فاصله دارد.

مرداب دیوک

مرداب دیوک در شهر کلاردشت و در نزدیکی روستای پیمبور قرار گرفته و ۱۲.۷ کیلومتر با هتل ونوس پلاس چالوس فاصله دارد. مرداب دیوک یا مرداب دیورک در میان جنگلی بکر و انبوه واقع شده که منظره شگفت‌انگیزی را به وجود آورده است.

موزه مردم شناسی

موزه مردم شناسی که در روستای کوشکسرا نوشهر قرار دارد؛ حدود ۱۳ کیلومتر با هتل ونوس پلاس چالوس فاصله دارد. لباس‌های محلی و غیر محلی مربوط به دوره قاجار در این موزه مردم شناسی نگهداری می‌گردد که مجموعه‌ای ارزشمند از آثار و اشیاء مازندران و سایر اقوام ایران می‌باشد.

پارک جنگلی خانیکان

پارک جنگلی خانیکان یا جنگل نیرنگ در پنج کیلومتری شهر نوشهر، واقع شده است. پارک جنگلی خانیکان یکی از زیباترین جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس می‌باشد که حدود ۱۳ کیلومتر از هتل فاصله دارد. این پارک جنگلی از جاذبه های مهم نوشهر و استان مازندران به شمار می‌آید.

دریاچه ولشت

دریاچه ولشت در کلاردشت و در نزدیکی مرزن آباد واقع شده و حدود ۱۴ کیلومتر با هتل ونوس پلاس چالوس فاصله دارد. این دریاچه به بزرگترین و زیباترین دریاچه‌ی استان مازندران معروف است که در دل کوهستان قرار دارد. این جاذبه گردشگری در فهرست میراث طبیعی ایران به ثبت رسیده است.

دریاچه ولشت

منطقه نمونه گردشگری سیترا

منطقه نمونه گردشگری سیترا در شهر نوشهر واقع شده که ۱۴.۸ کیلومتر با هتل ونوس پلاس چالوس فاصله دارد. امکانات تفریحی منطقه نمونه گردشگری سیترا شامل قایق‌ سواری، جت‌ اسکی، والیبال ساحلی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر می‌باشد. گردشگران می‌توانند از تفریحات آبی و پیاده‌‌روی در کنار این ساحل زیبا لذت ببرند.

سخن آخر

در این مقاله با تعدادی از جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس آشنا شدیم. این هتل ۵ ستاره یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های ایران است که تمام امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی را برای مهمانان خود فراهم نموده تا اقامت آرام و بی‌نظیری را در دل طبیعت، تجربه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *