اخبار سفر و گردشگری

علی‌بابا اولین برند صنعت گردشگری از نظر مخاطبان

بر اساس آخرین تحقیقات بازار، برند علی‌بابا در ذهن ۴۹٪ از مخاطبان صنعت گردشگری به عنوان اولین برند شناخته می‌شود. همچنین ۸۴٪ از مخاطبان با این برند آشنا هستند.

به گزارش اکوموتیو، روابط عمومی شرکت سفرهای علی‌بابا اعلام کرده که این برند در حال حاضر ۴۹٪ رهبری ذهنی (Top of Mind) و ۸۴٪ آگاهی از برند را در حوزه گردشگری داراست.

این روابط عمومی در خصوص این آمارها می‌گوید: «تحقیقات بازار قبلی نشان می‌داد که ما ۴۵٪ رهبری ذهنی و ۷۸٪ آگاهی از برند در بازار گردشگری داشتیم. اما در آخرین تحقیقات مربوط به سال ۱۴۰۳، با رشد ۴ درصدی در این زمینه‌ها مواجه شدیم. در شاخص‌های آگاهی از برند نیز فاصله زیادی با دیگر رقبا داریم و همچنان این فاصله را حفظ کرده‌ایم.»

همچنین روابط عمومی این شرکت درباره اهمیت این داده‌ها اظهار داشت: «این که بدانیم از میان هر ۱۰۰ نفر، انتخاب اول ۴۹ نفر هستیم، نشان می‌دهد که در مسیر درستی حرکت می‌کنیم. با وجود چالش‌های موجود در صنعت، توانسته‌ایم حضور قابل توجهی در ذهن مخاطبان داشته باشیم. آمار آگاهی از برند نیز نشان می‌دهد که از هر ۱۰۰ نفر، ۸۲ نفر علی‌بابا را می‌شناسند، که این نشان دهنده ایجاد تجربه مثبت سفر در ذهن گروه‌های مختلف جامعه است.»

علی‌بابا که پیش از این نیز به عنوان رهبر بازار گردشگری ایران شناخته می‌شد، اکنون بر اساس تحقیقات بازار به عمل آمده، محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برند در این صنعت نیز هست.

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *