اخبار استارتاپیاخبار صنایع خلاق و فرهنگی

فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳

فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳ از سوی معاونت علمی منتشر شد.

به گزارش اکوموتیو ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری‌های نانو و میکرو، هر ساله جشنواره «نانو و رسانه» را برگزار می‌کند. در این دوره از جشنواره، آثار ارسالی باید پیرامون موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری‌های نانو و میکرو باشد و آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول تیر‌ماه سال ۱۴۰۲ تا ۲۰ مرداد‌ماه سال ۱۴۰۳ از طریق رسانه‌های رسمی، صنعتی، دانشجویی و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

نحوه‌ی ارسال آثار جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳

 

در این بخش فقط آثار منتشر شده در روزنامه‌ها و مجلات کثیرالانتشار (بخش رسانه‌های عمومی)، نشریات تخصصی (بخش رسانه‌های تخصصی صنعت) و آثار رسانه‌های دانشجویی پذیرفته می‌شوند.

از نظر دبیرخانه جشنواره، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه مغایرت و پیامدهای ناشی از آن بر عهده وی خواهد بود.

تمام آثار تولید شده توسط فرد و رسانه‌های مرتبط با فناوری‌های نانو و میکرو در همه شبکه‌های اجتماعی (توئیتر، اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی ایرانی و…) قابلیت شرکت در جشنواره را دارند.

در جشنواره نانو و رسانه، همچنین رسانه‌های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر می‌شوند. برای این منظور، محتواهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و براساس معیارهای کمی و کیفی امتیازدهی می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را از ۲۳ تیر‌ماه تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت جشنواره  آثار خود را در قالب‌های زیر به دبیرخانه جشنواره «نانو و رسانه» ارسال کنند.

قالب های مجاز در جشنواره نانو و رسانه 1403

دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن‌‌های ۰۲۱۶۶۹۳۹۲۰۰ و ۰۹۲۰۶۳۱۰۰۶۳ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *