مقالات بازاریابی و تبلیغات

چاپ نایلون یا نایلون تبلیغاتی

این روزها صنعت چاپ نایلون به یکی از روش‌های مهم برای تبلیغات و برندسازی کسب‌وکارها تبدیل شده است. با توجه به اهمیت بالای تبلیغات، مجموعه ما با چاپ لوگو روی نایلون و کیسه‌های خرید توانسته است مدل‌های متنوعی از نایلون را به مشتریان ارائه دهد و در ذهن آن‌ها ماندگار شود.

 اطلاعاتی در ارتباط با چاپ نایلون

این روزها افراد برای تبلیغات خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. در میان روش‌های متعدد می‌توان گفت که کیسه‌های تبلیغاتی توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. این نایلون‌ها مانند نایلون‌های معمولی هستند با این تفاوت که روی آن‌ها تبلیغاتی مانند نام برند؛ اطلاعات تماس، لوگو و شعار تبلیغاتی چاپ شده است که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. استفاده از این روش تبلیغاتی، روشی هوشمندانه برای تبلیغات کسب‌وکار شما است که هزینه کمتری را برای شما به همراه دارد.

 انواع کیسه تبلیغاتی

کیسه تبلیغاتی و چاپ نایلون، مدل‌های مختلفی دارد که در این بخش به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

 نایلون دسته موزی

این نوع نایلون جزو رایج‌ترین و پرطرفدار ترین مدل‌های کیسه تبلیغاتی به شمار می‌آید که به علت شباهت دسته آن به موز، به این نام معروف شده است.

نایلون دسته موزی

 نایلون دسته تقویت

درصورتی‌که یک پلاستیک پشت دسته نایلون دسته موزی قرار گرفته باشد، آن را نایلون دسته تقویت می‌گویند.

نایلون دسته تقویت

 کیسه تبلیغاتی دسته‌بندی

این پلاستیک‌ها را با نام دسته زنبیلی می‌شناسند و با توجه به زیبایی که دارند، در بسیاری از مراکز و فروشگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

کیسه تبلیغاتی دسته بندی

نکات مهم زمان چاپ نایلون تبلیغاتی

برای آن که کیسه تبلیغاتی کیفیت لازم را داشته باشد، لازم است زمان طراحی و تولید آن‌ها به یک سری نکات توجه داشته باشید. از مهم‌ترین نکات چاپ نایلون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فایل ارسالی باید به‌صورت تک رنگ مشکی باشد و فرمت فایل مورد نظر باید JPG  باشد.
  • در صورتی که فایل موردنظر توسط کرل طراحی شده باشد، لازم است که از آن خروجی PDF بگیرید و در برنامه فتوشاپ به JPG تبدیل کنید.
  • اگر بخواهید چاپ نایلون را در چند رنگ انجام دهید، بهتر است که بدانید هر رنگ به‌صورت جداگانه چاپ می‌شود و در صورتی که چاپ شما دو رنگ باشد، امکان جابه‌جایی رنگ‌ها وجود دارد. برای آن که از مشکل پیش آمده جلوگیری کنید، لازم است که بین دو رنگ حتماً فاصله وجود داشته باشد.
  • برای آن که کیفیت کار حفظ شود، بهتر است از فونت‌های ریز و فشرده استفاده نکنید.
  • برای زیبایی کار بهتر است که از طرح‌های یک رنگ بزرگ استفاده نکنید؛ چرا که امکان این که چاپ موردنظر پر نشود وجود دارد که به اصطلاح امکان کچلی آن وجود دارد.
  • نوع چاپ نیز در کیفیت کار تأثیر بسیار زیادی دارد.
  • اگر چاپ از نوع سیلک باشد رنگ‌های به کار رفته به‌صورت چشمی استفاده می‌شود. رنگ استفاده شده باید با رنگ ارسالی توسط مشتری هماهنگی و مطابقت داشته باشد. توجه داشته باشید که رنگ موردنظر همان رنگ مشتری نخواهد و امکان دارد تفاوت‌هایی با هم داشته باشند.
  • زمان چاپ نایلون ممکن است ۱۰ الی ۱۲ روز از شما زمان ببرد.

 قیمت کیسه تبلیغاتی چقدر است؟

با توجه به نوسانات بازاری و متغیر بودن قیمت‌ها نمی‌توان برای کیسه تبلیغاتی قیمت ثابتی را عنوان کرد. عوامل زیر می‌توانند در بهای تمام شده چاپ نایلون تأثیر داشته باشند.

  • کیسه‌های نایلونی با توجه به حجم و کاربردی که در کسب‌وکار شما دارند، از قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای برخوردار هستند. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید.
  • عمده قیمت این تجهیزات به دلیل ابعاد و حجم کیسه و در گام بعد ضخامت و کیفیت آن بستگی دارد.
  • در صورتی که کیسه مورد نظر از چند رنگ تشکیل شده باشد، امکان دارد قیمت آن نیز بیشتر باشد. این در حالی است که کیسه‌های تک رنگ قیمت کمتری را برای شما به همراه دارند. هرچه رنگ
  • بیشتری برای چاپ نایلون به کار رفته باشد، هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌کنید نیز افزایش پیدا می‌کند.

نایلون های تبلیغاتی

نکاتی که در زمان چاپ نایلون باید رعایت کنید؟

در صورتی که چاپ کیسه با فرآیند چاپ سیلک انجام شود، حساسیت بیشتری را می‌طلبد و لازم است که از تیم حرفه‌ای که در این زمینه مهارت بالایی دارند کمک بگیرید. برای آن که بتوانید ایده‌ای متناسب با کسب‌وکار خود را برای چاپ نایلون استفاده کنید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که ایده‌های خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. در صورتی که خود امر طراحی کیسه تبلیغاتی را انجام می‌دهید، لازم است به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید.

  • ابعاد چاپ سیلک برای چاپ کردن نایلون در مجموعه نیک پلاست نهایتاً اندازه یک کاغذ A4 است (۲۹*۲۹ سانتی‌متر)
  • چاپ سیلک به‌صورت تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ و در رنگ‌های خاصی مانند طلایی انجام می‌شود. توجه داشته باشید که میان رنگ‌هایی مانند طلایی نباید هو پوشانی و چسبندگی وجود داشته باشد و لازم است که فضایی خالی داشته باشند.
  • طرح شما باید به‌صورت تصاویر وکتور باشد.

 مزایای استفاده از چاپ نایلون

استفاده از این کیسه‌ها دارای مزیت‌های متعددی است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار دادن محصولات خود در کیسه تبلیغاتی مخصوص خودتان می‌تواند حس خوشایندی را در مشتری ایجاد می‌کند.
  • اگر دقت کرده باشید بسیاری از افراد کیسه تبلیغاتی را همراه خود نگهداری و حمل می‌کنند که این امر می‌تواند نوعی تبلیغات برای کسب‌وکار شما به حساب می‌آید.

 سخن پایانی

با توجه اهمیت تبلیغات در کسب‌وکار، روش‌های متعددی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر کدام از آن‌ها مزایای مخصوص به خود دارند. در میان روش‌های متعدد می‌توان گفت کیسه تبلیغاتی با توجه به مزایایی که دارد، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌اند. مجموعه نیک پلاست با کادری مجرب و متخصص و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و چاپ نایلون توانسته است مدل‌های متنوعی از کیسه تبلیغاتی را آماده کند و رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *