مقالات بازی

رفع ارور authorization error در کالاف دیوتی موبایل

رفع ارور authorization error در کالاف، یکی از چالش های بزرگ برای گیمر ها می باشد. رفع ارور authorization error در کالاف، به شما کمک می کند که این بازی را حرفه ای تر انجام دهید تا مشکلی وجود نداشته باشد. در این مقاله، به رفع ارور authorization error در کالاف پرداخته و راه های رفع آن را عنوان می کنیم. پس، با ما همراه بمانید.

بازی کالاف دیوتی در موبایل

این بازی، طرفداران زیادی دارد و بسیاری از ایرانی ها، تمایل دارند این بازی را به خوبی پیش برده و در آن پیروز شوند. خرید بتل پس کالاف و CP کالاف ارزان توسط سایت های معتبری که این خدمات را ارائه می دهند، انجام می شود. این دو مورد، می توانند راهی برای دریافت امکانات بیشتر بازی باشند. با خرید این امکانات، گیمر ها می تواند بیشتر از این بازی لذت ببرند.

رفع ارور authorization error در کالاف

ارور authorization error

قبل از این که به رفع ارور authorization error در کالاف بپردازیم، لازم است که با ارور authorization error آشنا شوید. تنها عیبی که در این بازی وجود دارد ارور authorization error می باشد. بسیاری از گیمر ها تلاش می کنند تا این خطا را برطرف کنند. ارور authorization error زمانی ایجاد می شود که گیمر از طریق حساب فیس بوک بخواهد وارد این بازی شود. این خطا، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در ادامه، دلایل این خطا را ذکر می کنیم:

  • اتصال به اینترنت ناپایدار

  • قدیمی بودن نسخه MOBILE:COD

  • به وجود آمدن مشکل در سرور

  • مسدود شدن حساب

  • نادرست بودن جزئیات ورود

  • خراب شدن کش یا حافظه ی پنهان یا داده های برنامه

این خطا، مدت زیادی ادامه پیدا کرده و سبب می شود که گیمر ها نتوانند وارد حساب کاربری خود شوند. اما چگونه باید رفع ارور authorization error در کالاف را انجام داد؟

برای رفع خطای authorization error کالاف دیوتی موبایل چه باید کرد؟

آشنایی با نحوه حل مشکل ارور authorization error، می تواند به شما کمک کند تا بازی را به بهترین شکل پیش ببرید. شرکت ها، روز به روز بر حل مشکل بازی ها کار می کنند و توسعه دهندگان بازی کالاف دیوتی نیز در جهت رفع ارور authorization error در کالاف تلاش می کنند.

مشکل باگ authorization error را چجوری باید رفع کرد؟

اگر با ارور authorization error مواجه شدید، می توانید از برخی راهکار ها در این زمینه کمک بگیرید. برای رفع مشکل باگ authorization error روش های زیر را دنبال کنید:

پاک کردن فایل کش یا حافظه ی پنهان

یکی از راهکار های رفع ارور authorization error در کالاف و بالا بردن سرعت برنامه، این است که حافظه پنهان یا فایل کش آن را پاک کنید. زمانی احتمال بروز خطای authorization error افزایش پیدا می کند که فایل کش بازی دچار مشکل شده باشد. برای پاک کردن حافظه ی پنهان کالاف دیوتی، می توانید از قسمت APPS در تنظیمات، بازی را پیدا کرده و پس از انتخاب بازی، بر روی STORAGE کلیک کرده و CLEAR CACHE را انتخاب کنید.

رفع ارور کالاف دیوتی

بررسی شناسه کاربری و رمز عبور

اگر با پاک کردن کش این مشکل برطرف نشد، شناسه کاربری و رمز عبور خود را که وارد کرده اید، بررسی کنید. این مشکل، به ندرت پیش می آید. شما با وارد کردن مجدد شناسه و نام کاربری، می توانید در جهت رفع ارور authorization error در کالاف اقدام کنید.

بررسی اتصال به اینترنت برای رفع ارور authorization error در کالاف

یکی از راه های رفع ارور authorization error در کالاف، بررسی اتصال اینترنت می باشد. اگر از دیتای موبایل استفاده می کنید، می توانید مدت کوتاهی اینترنت گوشی خود را خاموش کنید تا رفع ارور authorization error در کالاف انجام شود. سوییچ کردن اینترنت از وای فای به دیتای موبایل هم می تواند در رفع ارور authorization error در کالاف موثر باشد. با انجام این کار ها، می توانید مشکل ورود به بازی را حل کنید.

اطمینان از سالم بودن سرور های بازی

یکی از راهکار های دیگری که می توانید برای رفع ارور authorization error در کالاف انجام دهید، این است که سرور های بازی را مورد بررسی قرار دهید. اگر مشکل خرابی سرور های خود بازی باشد، شما نمی توانید کاری برای رفع آن انجام دهید. در این مورد، باید فقط صبر کنید تا مشکل موجود برطرف شود.

بازی کالاف دیوتی

آپدیت کردن بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از راه ها برای رفع ارور authorization error در کالاف، این است که بازی را به آخرین نسخه ی منتشر شده ارتقاء دهید.

تغییر دادن زمان و تاریخ موبایل به تنظیمات خودکار برای رفع ارور authorization error در کالاف

با زمان و تاریخ اشتباه، امکان اتصال به سرور ها وجود نخواهد داشت. یکی از راهکار ها، بررسی تاریخ و زمان موبایل بوده و برای رفع ارور authorization error در کالاف، می توانید وارد بخش general در موبایل خود شده و گزینه ی تاریخ و زمان را انتخاب کنید تا تنظیمات خودکار زمان و تاریخ فعال شود.

حذف بازی از موبایل و نصب مجدد آن برای رفع ارور authorization error در کالاف

اگر تمامی راه حل ها را برای رفع ارور authorization error در کالاف انجام دادید و خطا برطرف نشد، می توانید مجدد برنامه را نصب کنید. نصب مجدد برنامه، مدتی طول می کشد. برای حذف کامل بازی از موبایل، وارد تنظیمات موبایل شده و گزینه ی storage را انتخاب کنید. سپس، از گزینه ی apps بازی را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. uninstall را زده و صبر کنید تا فرآیند حذف بازی تمام شود.

تماس با توسعه دهندگان بازی کالاف

اطلاعات لازم مثل نام، نام کاربری، شناسه و … را به توسعه دهندگان بازی ارائه دهید تا این ارور را برای شما برطرف کنند.

منبع: تهران جم

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *