مقالات سفر و گردشگری

ارزان‌ترین بلیط هواپیما برای کدام مسیر است؟

حتما بارها اتفاق افتاده که برای سفر کاری یا تفریحی اقدام به خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما می­کنید. آیا همیشه خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما باصرفه است؟ در این مطلب درباره ارزان‌ترین بلیط هواپیما در هر مسیر صحبت می‌کنیم. بلیط هواپیما را برای سفر خریده‌اید؟ خرید بلیط هواپیما برای چند دقیقه متوقف کنید تا شما را با ارزان‌ترین بلیط هواپیما در هر مسیر آشنا کنیم.

بلیط هواپیما

یکی از راحت‌ترین وسیله حمل‌ونقل برای شروع ماجراجویی هواپیما است. با ارزان‌ترین بلیط هواپیما چند ساعت زودتر به مقصد می‌رسید. اما هواپیما مانند سایر وسایل حمل‌ونقل ایرادات خود را دارد. بلیط هواپیما به سه دسته ( بلیط سیستمی، چارتری، لحظه آخری) دسته‌بندی می‌شود که در ادامه بیشتر درباره انواع بلیط هواپیما صحبت می‌کنیم:

سیستمی

در طول سال بلیط سیستمی برنامه منظمی دارد. یعنی شما از چند ماه قبل از ساعت و تاریخ حرکت هواپیما اطلاع دارید. قیمت بلیط هواپیما سیستمی در طول سال متغیر است.

چارتری

زمانی که یک شخص یا آژانس تعدادی از صندلی‌های هواپیما را اجاره کند؛ به این بلیط‌ها بلیط چارتر می‌گوییم. قیمت بلیط چارتر در روزهای سال متفاوت است. زمانی که به ساعت حرکت هواپیما نزدیک می‌شویم؛ همه بلیط‌ها به فروش نرفته باشد. چارترکننده قیمت بلیط هواپیما را کاهش می‌دهد.

قیمت بلیط هواپیما

لحظه آخری

بلیط لحظه آخری نوعی بلیط چارتری است، با این تفاوت که قیمت پایین‌تری در مقایسه با بلیط چارتری دارد. زمانی که همه بلیط‌های هواپیما به فروش نرفته باشد؛ بلیط لحظه آخری به‌عنوان یک راهکار مطرح می‌شود. اما همیشه بلیط لحظه آخری موجود است؟ خیر! زمانی صحبت از بلیط لحظه آخری به میان می‌آید که همه بلیط هواپیما به فروش نرفته باشد. پس در روزهای شلوغ سال که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌‌کند؛ همه بلیط‌ها به فروش می‌رسد. امکان خرید بلیط لحظه آخری نیست. در زمان‌های که می‌توانید برنامه سفر را تغییر دهید؛ روی بلیط هواپیما حساب باز کنید.

قیمت بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما به طور مستقیم با زمان پرواز هواپیما ارتباط دارد. در روز‌های شلوغ سال قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما چیست؟ بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما چند هفته قبل از سفر است.

ارزان‌ترین بلیط هواپیما

با انتخاب بلیط ارزان هواپیما؛ سفری ارزان و راحت را تجربه کنید. برای خرید بلیط ارزان هواپیما راحل‌های مختلفی وجود دارد. در ادامه راحل‌های خرید بلیط ارزان هواپیما را به شما معرفی می‌کنیم:

روزهای کم فصل سفر

بعضی از روزهای سال میان مسافران طرف‌دار زیادی دارد؛ بیشتر مسافران برای سفر این روزها را انتخاب می‌کنند. در این روزها به دلیل تقاضای زیادی قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌کند. برای خرید بلیط ارزان هواپیما روزهای سفر را منعطف کنید، در روزهای خلوت سال به سفر بروید.

خرید با تخفیف بالا

تخفیف‌های بلیط هواپیما را از دست ندهید. شما می‌توانید بلیط ارزان هواپیما را با تخفیف بالا از سایت و پلتفرم علی‌بابا بخرید. با عضویت در باشگاه مشتریان منتظر تخفیف های استثاتی باشد.. در ادامه درباره باشگاه مشتریان علی بابا صحبت می‌کنیم.

خرید در لحظه آخر

اگر اهل سفرهای لحظه آخری هستید، بلیط لحظه آخری را از سایت یا پلتفرم علی بابا بخرید. معمولا بلیط‌های لحظه آخری قیمت پایین‌تری دارند.

بلیط ارزان هواپیما

خرید و انتخاب بلیط هواپیما یکی از دغدغه‌های اصلی قبل از سفر است. ازآنجایی‌که خرید بلیط بخش زیادی از هزینه‌های سفر را پوشش می‌دهد باید در انتخاب بلیط هواپیما دقت زیادی کنیم. شما می‌توانید بلیط ارزان هواپیما را از سایت علی‌بابا بخرید. برای خرید بلیط ارزان هواپیما قدم‌های زیر را بردارید.

بلیط ارزان هواپیما

قدم اول: مراجعه به سایت علی‌بابا

قدم دوم: ایجاد حساب کاربری در سایت علی‌بابا

قدم سوم: جست‌وجو در قسمت بلیط هواپیما

قدم چهارم: پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما

قدم پنجم: دریافت رسید نهایی خرید

شما می‌توانید با مراجعه به تقویم قیمتی علی‌بابا ارزان‌ترین بلیط هواپیما را برای مقصد‌های متفاوت بخرید.

مزایای خرید اینترنتی

_ پشتیانی ۲۴ ساعته

در هر ساعت از روز که برای خرید بلیط ارزان هواپیما سوال داشته‌اید؛ روی تیم پشتیانی علی‌بابا حساب کنید. تیم پشتیانی علی‌بابا در همه ساعت‌های روز کنار شما برای تجربه خرید بهتر است.

_ مقایسه قیمت بلیط هواپیما

در سایت و پلتفرم علی‌بابا می‌توانید قیمت بلیط هواپیما را مقایسه کنید؛ ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بخرید.

_ خرید با تخفیف ویژه

شما می‌توانید بلیط ارزان هواپیما را با تخفیف بالا از سایت و پلتفرم علی‌بابا بخرید.

خرید بدون استرداد

برنامه سفر تغییر کرد؟ نگران هزینه جریمه استرداد نباشید. شما می‌توانید با پرداخت ۲۰ درصد بیشتر از قیمت بلیط، بلیط را بدون جریمه استرداد کنید.

به‌صرفه‌بودن بلیط

همیشه بلیط ارزان هواپیما به‌صرفه نیست. در بلیط‌های چارتری که قیمت بلیط ارزان هواپیما برای کودکان و بزرگسالان یکسان است؛ خرید بلیط ارزان هواپیما همیشه برای سفر مناسب نیست.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان علی‌بابا یک باشگاه معمولی نیست. شما با عضویت در باشگاه مشتریان علی‌بابا جزو همسفران خاص علی بابا می‌شوید. در باشگاه مشتریان علی‌بابا با تخفیف بلیط ارزان هواپیما را می‌خرید؛ در پروژه احیای طبیعت کمک می­کنید.

امتیازدهی باشگاه

در باشگاه مشتریان علی‌بابا همسفران علی‌بابا بر اساس امتیازی که دارند در اتاق‌های نقره‌ای، طلایی و آبی کنار هم جمع می‌شوند. شما بعد از اینکه در سایت و پلتفرم علی‌بابا عضو شوید؛ وارد اتاق آبی می‌شوید. با خرید بلیط ارزان هواپیما امتیاز خود را افزایش می­دهید.

بلیط ارزان هر مسیر

شما می‌توانید با بلیط ارزان هواپیما را برای مقصد‌های متفاوت از سایت یا پلفترم علی بابا رزرو کنید. با خرید بلیط ارزان هواپیما امتیاز خود را افزایش دهید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *