اخبار استارتاپی

گزارش مسئولیت اجتماعی گروه اسنپ

گزارش مسئولیت اجتماعی گروه اسنپ شامل دستاوردها و فعالیت‌های مختلف این شرکت در راستای اهداف عام‌المنفعه منتشر شد.

گزارش مسئولیت اجتماعی گروه اسنپ به فعالیت‌های این شرکت در سه سرفصل زیر می‌پردازد:

  • معافیت‌ها و تخفیف‌ها
  • نیکوکاری (شاملِ نیکوکاری‌کلاب و حمایت اجتماعی)
  • دسترس‌پذیری

بر اساس این گزارش، اسنپ در سال ۱۴۰۲، حدود ۱۴۰ میلیارد تومان در راستای اهداف عام‌المنفعه هزینه کرده و به دنبال اجرای طرح‌هایی در حوزه‌های مختلفِ توسعه‌ی اجتماعی، بهداشت و درمان و محیط زیست بوده است. علاقه مندان به مطالعه متن کامل گزارش مسئولیت اجتماعی گروه اسنپ می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

معافیت ها و تخفیف ها

اسنپ با هدف حمایت از اقشار ضعیف تر، معافیت‌ها و تخفیف‌هایی برای رانندگان و مسافران دارای معلولیت، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌ی شهدا، کودکان و افراد تحت حمایت خیریه‌ها و برای حمایت از رویدادهای عام‌المنفعه در نظر گرفته است. علاوه بر آن از طریق اسنپ دکتر، تخفیف‌هایی برای افراد دارای معلولیت تعریف کرده است.

نیکوکاری

بر اساس گزارش مسئولیت اجتماعی گروه اسنپ با هدف حمایت از فعالیت‌های خیرخواهانه، دو برنامه کلی تعریف کرده است:

نیکوکاری‌کلاب

برای تسهیل مشارکت کاربران در طرح‌های نیکوکاری، از فروردین ۱۴۰۰ بخش «نیکوکاری» به اسنپ‌کلاب اضافه شد. کاربران با اهدای امتیازهای خود می‌توانند بدون پرداخت پول در این طرح‌ها شرکت کنند. اسنپ به ازای امتیازهای اهدا شده، مبلغی را به حساب مؤسسه‌ی نیکوکاری همکار واریز می‌کند. در ۱۴۰۲، طرح‌های مختلفی در حوزه‌ی کودکان، توسعه‌ی مناطق کم‌برخوردار و محیط‌ زیست اجرا شده است.

حمایت اجتماعی

بر اساس این گزارش، گروه اسنپ تلاش می‌کند به مناسبت‌های مختلف حمایت‌های اجتماعی خود را به گروه‌های هدف متنوعی معطوف کند. این حمایت‌ها به صورت مستقیم از سوی اسنپ اجرا می‌شود. از جمله این حمایت ها می توان به ساخت مدرسه و حمایت از برنامه های توسعه مهارت در مناطق کم برخوردار کشور اشاره کرد.

دسترس‌پذیری

اسنپ‌خودرو، با هدف ایجاد فرصت برابر برای تمامی همراهانش، اپ کاربران راننده و مسافر خود را برای افراد دارای معلولیت دستر‌س‌​پذیر کرده است. با اضافه شدن امکاناتی به اپ اسنپ، دسترسی کاربران مسافر و راننده‌ی دارای معلولیت به خدمات اسنپ تسهیل و فرصت حضور بیشتر در جامعه برای این گروه فراهم شده است. در ۱۴۰۲، تعداد ۱۳,۷۷۴ کاربر راننده‌‌‌ و ۴۵,۵۲۸ نفر کاربر مسافر نوع معلولیت خود را در اپ ثبت کردند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *