رپرتاژ

لیست شغل های باکلاس برای خانم ها با درآمدهای فوق العاده

شغل های باکلاس برای خانم ها شامل مشاغلی چون تولید محتوا، طراحی سایت، تولید و فروش لوازم آرایشی به صورت آنلاین، طراحی لباس، تدریس خصوصی و … می شود.

شما اگر ساکن شهرهای بزرگی چون مشهد، تهران یا اصفهان باشید، به سادگی می توانید با زدن صفحه یا سایت برای مشاغل دیگر کسب درآمد خوبی داشته باشید.

در ادامه ضمن معرفی کامل انواع مشاغل باکلاس برای خانم ها، شرایط مورد نیاز هر شغل را شرح داده و به شما می گوییم در چه شهرهایی درآمد بیشتری برایتان وجود دارد. مثلا اگر به سطح قابل توجهی از مهارت برسید، طراحی سایت مشهد یا تهران، به دلیل وجود تنوع شغلی در این شهرها بسیار مورد توجه و پر درآمد است.

معرفی بهترین شغل های باکلاس برای خانم ها

بهترین شغل های باکلاس برای خانم ها با درآمد عالی عبارت هستند از:

خط تولید سفره یک بار مصرف

سفره یک بار مصرف در انواع پلاستیکی و کاغذی و در رنگ ها و طرح های مختلف می تواند درآمدهای عالی برای شما داشته باشد. شما باید برای راه اندازی این خط تولید انواع مواد اولیه از جمله گرانول نایلون، گرانول پلی اتیلن، کربن، رنگ و مستر پیچ را تهیه کنید.

دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی این خط تولید نیز شامل دستگاه تولید نایلون، جرقه گیر و چاپ می شوند. شما باید فضایی را نیز برای قرارگیری این دستگاه و راه اندازی خط تولید در نظر بگیرید.

پیشنهاد می دهیم که در مراحل اولیه تولید حجم بالایی از این محصول را تولید نکنید، بلکه ابتدا بازاریابی را به خوبی انجام دهید، نیاز بازار را بشناسید و سپس متناسب با حجم سفارش ها اقدام به تولید کنید. تولید بی هدف این محصول فقط باعث انبارشدن آن می شود، چون شاید تا مدت ها مشتری مناسبی برای آن پیدا نکنید.

از درامد دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف گرفته تا درآمد دستگاه های دیگر می تواند زندگی شما را متحول کند؛ منتهی برای این اتفاق باید صبر کنید و در کار مداومت داشته باشید.

اگر ساکن شهرستان کوچک هستید؛ ابتدا در شهر خود و سپس برای افزایش دایره فروشتان، محصولات خود را به شهرهای بزرگی چون تهران، مشهد و … ارسال کنید. زیرا در این مناطق همواره برای تولیدات شما مشتری وجود دارد.

تولید سفره یکبار مصرف

طراحی سایت، یک شغل دیجیتالی پردرآمد

اگر ساعت ها پای کامپیوتر می نشینید، از حل کردن مسائل سیستمی لذت می برید و کمی هم با طراحی و گرافیک آشنایی دارید. شغل طراحی وب سایت می تواند برای شما مناسب باشد. برای شروع طراحی سایت نیاز است با علوم برنامه نویسی آشنایی داشته باشید. اگر می توانید برای کسب تجربه بیشتر مدتی در یک شرکت طراحی سایت کارورزی نمایید تا به تمام اصول و فنون کار مسلط شوید.

فراموش نکنید؛ یکی از شغل های باکلاس برای خانم ها، بدون شک طراحی سایت است. با تهیه یک روزمه عالی ظرف مدت یک سال می توانید درآمد قابل توجهی برای خود رقم بزنید.

مهارت های مورد نیاز برای یک طراح سایت:

  • دانستن زبان های برنامه نویسی چون C، پایتون، جاوا و ….
  • تسلط نسبی به موضوعات گرافیکی و نرم افزارهایی چون فتوشاپ
  • داشتن توانایی حل مسئله

خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

یکی از شغل های باکلاس برای خانم ها، راه اندازی خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. این شغل می تواند برای شما درامدهای عالی داشته باشد، چون این روزها اغلب خانم ها و حتی آقایان به استفاده از این محصولات روی آورده اند.

انواع محصولات آرایشی شامل: کرم موبر، مایع استریل کننده دست، لاک پاک کن، کرم پودر، کرم مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب، رژ لب، صابون و لاک ناخن می شوند که برای تولید هر کدام از آنها نیاز به دستگاه ها و مواد اولیه مخصوصی دارید. با تولید یکی دو محصول پرفروش شروع کنید و سپس تولیدات خود را افزایش دهید.

برای فروش محصولات لوازم آرایشی می توانید با زدن یک پیج یا سایت؛ فروش خود را چندین برابر افزایش دهید، اگر در سئو نیز مهارت داشته باشید، به سادگی می توانید در میدان رقابت مشتریان خود را در فضای آنلاین بیابید.

اگر ساکن مشهد باشید، می توانید با نیچ کردن حوزه کاریتان فروش هزار برابری را تجربه کنید، برای این موضوع کافی است از شرکت هایی که در بخش سئو در مشهد فعالیت می کنند، مشورت بگیرید.

تولید لوازم آرایشی

تولید محتوا، شغلی با حقوق بالا

خانم هایی که مشغول به تولید محتوای متنی، ویدیویی و صوتی هستند، در واقع در یکی از شغل های باکلاس برای خانم ها فعالیت می کنند. آنها می توانند با فعالیت در بازار به صورت فریلنسری یا استخدامی درآمدهایی فوق العاده ای داشته باشند. برای اینکه وارد دنیای تولید محتوا شوید، ابتدا باید حوزه فعالیت خود را بشناسید.

تولید محتوا در ۴ دسته مختلف انجام می شود:

  • عکس: برای تولید محتوای عکس باید با انواع نرم افزارهای ویرایش مثل فتوشاپ، ایلوستریتور، کورل دراو، این دیزاین و … آشنا باشید.
  • ویدیو: برای تولید محتوای ویدیویی باید ابزار مناسب فیلمبرداری از جمله دوربین، میکروفون، رینگ لایت، پرده سبز و … تهیه کنید تا ویدیوهای حرفه ای بسازید.
  • متن: برای تولید محتوای متنی در دنیای اینترنت باید با اصول نگارش آشنا باشید و به قوانین سئو تسلط پیدا کنید. در صورتی که تمایل به نگارش محتوای کتاب، مجله و … دارید، باید به خوبی به قواعد فارسی، انگلیسی یا زبان مورد نظر خود مسلط شوید تا مبادا مشکلات نگارشی داشته باشید.
  • صوت: کسانی که در بازار کار محتوای صوتی مشغول به کار هستند، باید در مرحله اول صدایی رسا و زیبا داشته باشند. آنها باید تجهیزات لازم برای ضبط صدای باکیفیت را تهیه کرده و به نرم افزارهای لازم مثل ادوبی اُدیشن نیز مسلط شوند.

خیاطی و طراحی لباس، یک کسب و کار شاد و پر درآمد

خیاطی یکی از شغل های لاکچری برای خانم هاست که می تواند آنها را از فرش به عرش برساند. به خصوص اگر در حوزه طراحی لباس نیز مهارت کافی داشته باشید. درآمد خیاطی به قدری می تواند بالا باشد که زندگی شما را کاملاً متحول کند. برای کسب مهارت در این حوزه می توانید به سراغ آموزشگاه های فنی و حرفه ای بروید.

پیداکردن مشتری در حوزه کار خیاطی اهمیت زیادی دارد. اگر در یک مزون مشغول به فعالیت هستید، تبلیغات مزون خود را به صورت آنلاین یا با استفاده روش های بازاریابی سنتی انجام دهید. اگر در خانه فعالیت دارید نیز از بین همسایه ها، آشنایان و نزدیکان خود مشتری خود را پیدا کنید و به مرور کسب و کار خود را گسترش دهید.

خیاطی و طراحی لباس

شغل های دوم باکلاس برای خانم ها با درامد عالی

شغل های دوم باکلاس برای خانم ها نه تنها درامد عالی و فوق العاده ای را برای آنها به ارمغان می آورد، بلکه پرستیژ کاری شان را نیز افزایش می دهد. شما می توانید به عنوان یک خانم در شغلی مناسب مشغول به کار شوید و پیشرفت کنید و با پیشرفت خود پرستیژ بالایی به دست آورید. شغل های با پرستیژ بالای زیاد هستند که قطعاً نام آنها در این مطلب آورده نشده است؛ مدرسین موفقیت راز پیشرفت در تمام این شغل ها را علاقه و انگیزه می دانند، بنابراین در شغلی که در آن علاقه و انگیزه دارید وارد شوید و مداومت داشته باشید، چون با فعالیت در این کار آینده روشنی در انتظار شماست.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *