اخبار آموزش

تمدید فراخوان همرسان آموزش با هدف حمایت و توسعه صنایع خلاق آموزشی

فراخوان همرسان آموزش با تلاش ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی تمدید شد.

به گزارش اکوموتیو، ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی برای حمایت و توسعه صنایع خلاق در حوزه آموزش، یادگیری و توانمندسازی، و همچنین افزایش تنوع در سبد آموزش و ارتقاء بهره‌وری، اقدام به برگزاری فراخوان همرسان آموزش کرده است.

این طرح که به عنوان برنامه‌ای اولویت‌دار در این حوزه از طریق بررسی‌های انجام‌شده در میان نخبگان و فعالان صنایع خلاق حوزه آموزش، یادگیری و توانمندسازی انتخاب شده است، از طریق فراخوان عمومی به همه فعالان این حوزه معرفی شده تا برای مشارکت و اعلام آمادگی جهت اجرای آن اقدام کنند. پس از بررسی‌های لازم توسط ستاد و با رعایت ضوابط، مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

از دیگر اهداف انتشار این فراخوان می‌توان به تأمین زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیاز، از جمله سایت معرفی، شبکه فروش و لجستیک برای گروه‌ها و تیم‌های تولیدکننده در حوزه آموزش، رفع نیازهای آموزشی گروه‌های مختلف از جمله کارکنان دولت، دانشجویان و سایر مجموعه‌ها، کاهش فاصله بین کسب‌وکارها و استارتاپ‌های حوزه آموزش با مخاطبان خود، کاهش هزینه‌های تولید و بازاریابی برای کسب‌وکارها، و افزایش کیفیت محصولات و خدمات آموزشی از طریق ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان اشاره کرد که در نهایت منجر به آسایش بیشتر مصرف‌کنندگان خواهد شد.

از محورهای فراخوان همرسان آموزش  می‌توان به توسعه روش‌ها و تجهیزات نوین در همرسانی خدمات آموزشی، تنوع‌بخشی و جایگزینی محصولات خدمات آموزشی با توجه به شخصی‌سازی آموزش، استفاده از فناوری‌های نوین برای ارتقاء و سنجش کیفیت آموزش، ایجاد پلتفرم‌های یکپارچه برای ترویج و توسعه بازار محصولات جدید، دسترسی به تأمین‌کنندگان، امکان مقایسه صحیح بین محصولات و خدمات حوزه آموزشی، و راحتی و سهولت در یافتن کالا و خدمات مورد نیاز حوزه آموزشی اشاره کرد.

ویژگی‌هایی که طرح برای پذیرفته شدن در فراخوان همرسان آموزش باید داشته باشد عبارت‌اند از:

  • رسیدن به بلوغ فناوری و قرار گرفتن در مرحله تجاری‌سازی
  • داشتن قابلیت ایجاد جریان اقتصاد دانش‌بنیان (مانند وجود بازار، سفارش و بازار صادراتی، صرفه‌جویی ارزی و …)
  • ارجحیت در ایجاد کنسرسیوم یا همکاری‌های تجاری ملی و بین‌المللی
  • دارا بودن فناوری و نوآوری ویژه به همراه شبکه توزیع و لجستیک در کشور

قابلیت‌های همرسان آموزشی در این پروژه شامل طراحی و پیاده‌سازی پلتفرم همرسان آموزشی بین تأمین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان حوزه آموزش، طراحی و پیاده‌سازی شبکه گرم فروش و تبلیغات در تمام استان‌های کشور، طراحی و پیاده‌سازی تبلیغات مجازی و تولیدات برای ارائه در رسانه ملی، و طراحی و پیاده‌سازی شبکه ارسال و انبارداری در سطح کشور است.

حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم به صورت ارائه تسهیلات خواهد بود و پروژه نهایی باید در راستای خدمت‌رسانی و همرسانی زیست‌بوم آموزش و یادگیری و خدمت‌گیرندگان فعالیت کند.

علاقه مندان به شرکت در فراخوان همرسان آموزش از ۲۰ تیر لغایت ۲۵ مرداد فرصت دارند برای ارسال آثار خود به این لینک مراجعه و مستندات خود را بازگراری و اطلاعات را تکمیل کنند. همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۷۵۴۵۰۸ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *