اخبار استارتاپی

فراخوان حمایت بنیاد ملی علم ایران و بنیاد تحقیقات آلمان از طرح های پژوهشی

فراخوان مشترک بنیاد ملی علم ایران (INSF) و بنیاد تحقیقات آلمان (DFG) باهدف حمایت از طرح‌های پژوهشی منتشر شد.

به گزارش اکوموتیو، در فراخوان مشترک بنیاد ملی علم ایران و بنیاد تحقیقات آلمان، پیشنهاده مشترک نگارش شده در قالب فرم پروپوزال، ابتدا توسط همکار آلمانی به DFG ارسال و تأیید دریافت آن از سوی DFG به بنیاد ملی علم اعلام می‌شود. در این مرحله به پژوهشگران ایرانی از سوی بنیاد اطلاع داده خواهد شد و ایشان باید فرم پروپوزال انگلیسی مشترک را در سامانه کایپر بنیاد ملی علم ایران ثبت نمایند.

علاوه بر بارگذاری فرم پروپوزال انگلیسی مشترک، رزومه مجری داخلی و خارجی و حکم هیئت‌علمی به‌روز متقاضی می‌بایست بارگذاری شود به‌علاوه فرم آنلاین فارسی نیز به‌صورت مرحله‌ای در سامانه باید تکمیل شود. در نهایت پس از انجام فرایند داوری در دو سازمان فوق، نتیجه به پژوهشگر اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در تمام زمینه‌های علمی پروپوزال تهیه و ارسال کنند. مجری اصلی ایرانی باید عضو هیئت‌علمی فعال تمام‌وقت یکی از دانشگاه‌ها یا مؤسسه‌های پژوهشی ایران باشد. علاوه بر آن، فراخوان حمایت بنیاد ملی علم ایران و بنیاد تحقیقات آلمان باز بوده و محدودیت زمانی ندارد.

حمایت ها و نحوه شرکت فراخوان حمایت بنیاد ملی علم ایران و بنیاد تحقیقات آلمان

حداکثر حمایت برای هر طرح پژوهشی مشترک برای پژوهشگر ایرانی مبلغ سه میلیارد تومان برای مدت حداکثر سه سال در نظر گرفته شده است. حمایت از تیم آلمانی به عهده DFG می‌باشد.

پژوهشگران جهت ثبت‌نام می‌توانند به سامانه کایپر مراجعه و از طریق بخش متقاضیان/ پژوهشگران اقدام به ارسال پیشنهاده با فرمت از پیش تعیین شده نمایند. درصورتی‌که در این سامانه پژوهشگر پروفایل مشخصات فردی نداشته باشد، ابتدا ثبت‌نام نموده و سپس به‌وسیله نام کاربری (Email) و رمز عبور اعطاء شده وارد سامانه گردد. متقاضی پس از ورود در بخش ارسال طرح جدید می‌تواند از کارتابل فراخوان DFG اقدام به ارسال پروپوزال طرح نماید.

علاقه مندان در صورت هرگونه سؤال می‌توانند با سرکار خانم دکتر مرادحاصلی با ایمیل moradhaseli.s@insf.org و شماره‌ تلفن ۰۲۱۸۲۱۶۱۱۲۰ تماس حاصل فرمایند.

اطلاعات تماس بنیاد تحقیقات آلمان (صرفاً جهت پاسخگویی به پژوهشگران آلمانی)

Dorothea Fendel
Internationale Zusammenarbeit

Deutsche Forschungsgemeinschaft (DFG)
Kennedyallee 40
۵۳۱۷۵ Bonn
Tel. +49 (228) 885-2226
Fax +49 (228) 885-713306
dorothea.fendel@dfg.de

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *