اخبار استارتاپی

بورسیه اسنپ برای مناطق کم برخوردار

تعدادی از مهارت آموزان مناطق کم برخوردار از بورسیه اسنپ برای نرم افزار Power BI بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش اکوموتیو به نقل از روابط عمومی اسنپ، این شرکت ۲۷ نفر را برای شرکت در دوره تخصصی نرم‌افزار Power BI بورسیه کرد. در این دوره، علاوه بر پشتیبانی مالی، دو نفر از متخصصان اسنپ در حوزه دیتا نیز به‌عنوان مدرس حضور داشتند. ارزش بورسیه ارائه‌شده برای این ۲۷ نفر معادل ۱۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

اسنپ با هدف پشتیبانی از مهارت‌آموزان، نه تنها در آموزش و تامین مالی دوره مشارکت کرد، بلکه برای ورود آن‌ها به بازار کار حرفه‌ای نیز تلاش نمود. نتیجه این تلاش‌ها، استخدام تعدادی از این مهارت‌آموزان در شرکت اسنپ‌فود بود.

در ۲۷ آبان ۱۴۰۱، اسنپ یکی از متخصصان خود، رضا فیـض‌آزاد، را از دست داد. برای گرامیداشت یاد او، اقداماتی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در قالب بورسیه اسنپ برای مناطق کم‌برخوردار و ساخت مدرسه‌ای در منطقه صفر مرزی را انجام داد.

تیم منابع انسانی اسنپ در بهمن ۱۴۰۲ با همکاری موسسه کاریار، طرح آموزش آنلاین ۲۷ نفر از مناطق کم‌برخوردار را آغاز کرد. این دوره در نیمه تیر ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید.

در این دوره آنلاین، علاوه بر آموزش تخصصی، مهارت‌آموزان با شرکت در کارگاه‌های جانبی، جلسات حل تمرین، و برنامه‌های مربیگری (منتورشیپ) ماهانه، برای ورود به بازار کار آماده شدند. این دوره آموزشی ۶۴ ساعت به طول انجامید. همچنین، اسنپ به نام رضا فیض‌آزاد، مدرسه‌ای در یکی از روستاهای کم‌برخوردار استان آذربایجان غربی احداث کرده است.

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *