اخبار استارتاپی

روز دوشنبه منطقه بین‌المللی نوآوری ایران تاسیس میشود

منطقه بین‌المللی نوآوری ایران همزمان با اجلاس سالیانه پارک پردیس تاسیس می‌شود.

به گزارش اکوموتیو، در روز دوشنبه مصادف با ۱۹ شهریورماه و همزمان با جشنواره انتخاب برترین‌های پارک پردیس و رونمایی از محصولات برتر این پارک، منطقه بین‌المللی نوآوری ایران تاسیس خواهد شد.

امین‌رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس درباره این منطقه بین‌المللی نوآوری گفت: «مقررات ایجاد این منطقه در هیئت دولت تصویب شده و پارک فناوری پردیس با ارتقای کالبدی و قانونی به یکی از بزرگترین مراکز نوآوری در منطقه تبدیل خواهد شد. در این اجلاس، ضمن رونمایی از نشان اولیه این منطقه، ویژگی‌ها و اهداف آن نیز تبیین خواهد شد.

همچنین خالقیان درباره شرکت کنندگان این جشنواره  توضیح داد: «در ارزیابی امسال شرکت‌ها، شاهد مشارکت بیش از ۹۵ درصدی اعضای پارک فناوری پردیس بودیم که پس از بررسی‌های تخصصی و فنی، شرکت‌های برتر پارک در ۸ حوزه از جمله صادرات، خلق نوآوری، توسعه اقتصادی و… معرفی خواهند شد. همچنین ساختمان مرکز تحقیقات یک شرکت فناور تازه مستقر در پارک همزمان با این اجلاس افتتاح خواهد شد.»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس از رونمایی  ۸ محصول جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در اجلاس سالانه این پارک خبر داد: بیش از ۱۲۰ محصول کاندیدای رونمایی در اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس بودند که با بررسی‌های کارشناسیِ صورت گرفته، ۸ محصول در حوزه دارویی، تجهیزات پزشکی، پلیمر و فناوری اطلاعات رونمایی می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *