اخبار استارتاپیاخبار بازی

هفتمین همایش تحقیقات بازی های دیجیتال

هفتمین همایش تحقیقات بازی های دیجیتال به همت ستاد توسعه فناوری های شناختی برگزار می شود.

به گزارش اکوموتیو هفتمین همایش تحقیقات بازی های دیجیتال با با هدف بررسی ابعاد مختلف بازی‌های رایانه‌‌ای و همچنین نسبت آن با علوم مختلف به‌ویژه علوم و فناوری‌های شناختی، هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال شامل گرایش‌ها، فناوری‌ها، کاربردها با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌‌های در تهران برگزار می‌شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در هفتمین همایش تحقیقات بازی های دیجیتال (گرایش‌ها، فناوری‌ها، کاربردها) به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد از مقالات با موضوعات شناختی حمایت خواهد کرد. این ستاد برای حمایت از مقالات برتر در این حوزه، پنج جایزه ۵۰ میلیون ریالی تعیین کرده است.

این رویداد علمی حول محورهای بازی‌های رایانه‌ای، مدل‌های اقتصاد و کسب و کار، بازهای رایانه‌ای، فناوری‌ و فناوری‌های نوین، بازی‌های رایانه‌ای، ارتباطات و جامعه شناسی فرهنگی، بازی‌های رایانه‌ای و مدیریت رسانه و بازی های جدی توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای به مدت دو روز در تاریخ های بیستم و بیست ویکم آذرماه امسال در تهران برگزار می شود.

همایش علمی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان پیشرانی برای بررسی ابعاد مختلف بازی‌های رایانه‌ای و همچنین نسبت آن با علوم مختلف بویژه در حوزه های دانش علوم شناختی فرصتی برای پژوهشگران و سیاست‌گذاران در راستای دانش‌افزایی، شبکه‌سازی و رصد پیشرفت‌های علمی کشور در حوزه بازی‌های رایانه‌ای است.

دبیرخانه این رویداد علمی مهلت ارسال مقالات را تا اول آذرماه امسال تعیین کرده است. علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی رویداد مراجعه کنند.

هفتمین همایش تحقیقات بازی های دیجیتال

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *