رپرتاژ

کسب‌وکارها به کارمندان خود چه هدیه‌ای می‌دهند

ممکن است دلایل مختلفی برای هدیه دادن به کارمندان و کارکنان‌تان داشته باشید، شاید افزایش روحیه و انگیزه‌ی کارمندان‌تان بعد از گذراندن یک دوره کار سخت برای‌تان مهم باشد یا به دنبال  بهبود روابط کاری و افزایش وفاداری آن‌ها باشید یا مواردی از این دست. در هر صورت تهیه‌ی هدیه یک استراتژی طلایی است که می‌تواند حس قدردانی و ارزش‌گذاری شما را نسبت زحمات کارمندان‌تان نشان بدهد و در کنار آن برای فرهنگ‌سازی دایره‌ی ارتباطات شرکت شما گام موثر و رو به جلویی باشد. اما در این میان سوالات اصلی اینجاست که چه نوع هدایایی می‌توانند مؤثر و در عین حال کاربردی باشند؟ هدایای خود را از کدام شرکت سفارش بدهیم؟ برای پاسخ به این سوال‌ها پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مطلب را از دست ندهید تا در نهایت بتوانید بهترین تصمیم را در تهیه هدیه شرکتی بگیرید.

چرا انتخاب هدایای مناسب برای کارمندان اهمیت دارد؟

فرقی ندارد که شما مدیر یک شرکت هستید یا به عنوان نماینده‌، مسئولیت خرید هدیه به کارمندان را بر عهده دارید. در هر شرایطی شک نکنید که هدیه مناسب می‌تواند یک پیام قدرتمند در نشان دادن احترام به کارمندان باشد؛ از طرفی با ایجاد حس خوشایند تاثیر عمیقی روی فضای کاری داشته باشد.‌‌ اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که به بهانه‌ی مناسبت‌های مختلف مثل تبریک سال نو، سالگرد تاسیس شرکت، روز کارمند و … با تهیه‌ی هدیه به راحتی باعث افزایش بهره‌‌وری کارمندان‌ خواهید شد؛ بنابراین در برنامه‌ریزی‌های سالانه تهیه هدیه برای کارمندان یک اصل مهم است. در این راستا می‌‌توانید اهداف مختلفی را در نظر بگیرید که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • • افزایش روحیه، احساس رضایت و انگیزه‌ی کارمندان
  • • تقویت روابط کلی اعضای شرکت به خصوص بین مدیران و کارمندان
  • • به عنوان پاداش، تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارمندان
  • • ایجاد فرهنگ سازمانی مثبت در راستای محیط کاری دوستانه و حمایتی
  • • کاهش فشارهای کاری و استرس
  • • زمینه‌ای برای ایجاد احساس وفاداری و تعلق به فضای کاری
  • • مشوقی برای همکاری بیشتر و ایجاد روحیه‌ی همکاری و تیمی با تهیه‌ی هدایای گروهی

جدیدترین هدایا برای کارمندان

۱. انواع تقویم‌های چوبی

تقویم‌های چوبی به عنوان یک تقویم همیشگی با مکانیزم دستی و جذاب خود یکی از بهترین گزینه‌ها در بین هدایای شرکتی محسوب می‌شوند. این تقویم‌ها با طراحی‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ به کارمندان کمک می‌کنند تا با جابه‌جایی مکعب‌های چوبی تاریخ را تنظیم کنند و مدیریت زمان بهتری داشته باشند. تقویم‌های چوبی هم به شکل مینیمال و هم در کنار استندهای رومیزی اداری طراحی می‌شوند که می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان مدل مد نظرتان را انتخاب کنید.

تقویم پازلی

۲. استندهای رومیزی چوبی و فلزی

تصور کنید روی میز کارمندان شما یک استند زیبا و کاربردی قرار بگیرد، وسیله‌ای که کارمندان بتوانند خودکار و قلم، فلش‌ مموری، دفترچه، برگه‌ یادداشت، موبایل یا در کل وسایل ریز و درشت خود را در آن نگه‌دارند و همیشه در دسترشان باشد. آیا این وسیله باعث نظم و بهره‌وری بیشتر آن‌ها نمی‌شود؟ در واقع می‌خواهیم بگوییم استندهای رومیزی چوبی و فلزی هر کدام با ویژگی‌های خاص خود و با کاربردهای چند منظوره نه تنها هدیه‌ی کاربردی هستند؛ بلکه به افزایش زیبایی دکوراسیون میز کار هم کمک می‌کنند.‌

۳. ساعت چوبی رومیزی

به طور کلی ساعت‌های رومیزی علاوه بر اینکه برای نشان دادن زمان کاربردی هستند، به عنوان یک عنصر دکواتیو و زیبا شناخته می‌شوند. حالا تصور کنید این ساعت‌ها از جنس چوب طبیعی در طرح‌های مختلف و خلاقانه باشند، نه تنها از لحاظ روانشناسی احساس اصالت و گرما را القاء می‌کنند؛ بلکه به کارمندان یادآوری می‌کنند که وقت آن‌ها ارزشمند است و باید انرژی و انگیزه‌ی خود را هدر ندهند؛ بنابراین در بحث هدیه دادن به کارمندان این محصول هم از بهترین گزینه‌ها است.

۴. هولدر موبایل

نگهدارنده‌ی موبایل یا هولدر موبایل آن هم از جنس مقاوم در طرح‌های زیبا و مینیمال جزو انتخاب‌های ایده‌ال برای هدیه دادن به کارمندان و کارکنان است، به خصوص آن‌‌هایی که کارشان به تماس‌های تلفنی و برنامه‌های موبایل وابسته است. با کمک این وسیله همیشه موبایل در جای مناسب و در دسترس است و به راحتی می‌توانند همزمان که دست‌ها‌یشان برای انجام کارهای دیگر مثل یادداشت برداری آزاد است تماس تصویری و صوتی خود را انجام بدهند.

۵. تراریوم‌ رومیزی اداری

در یک کلام باید بگوییم با وجود تراریوم یا به عبارتی همان جنگل‌های مینیاتوری شیشه‌ای زندگی را به فضای کاری خود هدیه می‌دهید. این هدیه‌ی خاص و زیبا که این روزها بسیار هم پر طرفدار شده است به راحتی حس شادابی و سرزندگی را در ذهن تداعی می‌‌کند و می‌تواند با گیاهان سرسبز و طبیعی خود موج مثبتی را به کارمندان منتقل کند. حالا تصور کنید به عنوان کارمند یک تراریوم بطری شکل روی پایه‌ی چوبی داشته باشید و روی پایه متن جذابی حک شده باشد، قطعا هر بار که چشم‌تان به ان بیفتد لذت خواهید برد، مگر نه؟

۶. انواع لیوان‌ها و ماگ‌های سرامیکی سفارشی سازی شده

نوشیدن انواع مایعات گرم یا خنک به خصوص چای داغ  بخش جدانشدنی برای کارمندان و کارکنان است، بنابراین یکی از بهترین هدایای شرکتی ماگ یا لیوان‌های سرامیکی است که با حک طرح‌های دلخواه یا متن و نوشته‌ی خاص می‌توانید آن را به شکل سفارشی سازی شده در اختیار کارمندان‌تان قرار بدهید.

سفارش هدایای شرکتی و تبلیغاتی از بهترین تولیدکننده (یارگیفت)

قطعاً خرید هدیه تبلیغاتی با کیفیت برای صاحبان کسب‌وکارها یک فاکتور اساسی است، از این جهت باید تحقیق کنید و به سراغ تولیدکننده‌ای بروید که تمام نیازهای شما را به بهترین شکل برطرف کند. در این راستا شرکت یارگیفت جزو تولیدکنندگان با تجربه است که علاوه بر تولید محصولات مختلف خدمات برش و حکاکی لیزری را برای مشتریان خود ارائه ‌دهد.

با هدایای تبلیغاتی خاص و به روز یارگیفت که شامل هدایای تبلیغاتی اداری و کاربردی، هدایای سازمانی و هدایای شخصی است می‌توانید  ما بین تنوع محصولات این شرکت از جمله انواع تقویم‌های چوبی پازلی، استندهای رومیزی اداری، ساعت‌های چوبی و … هدیه‌ی متناسب با هدف خود را سفارش بدهید و با استفاده از خدمات حکاکی لیزری به شکل حرفه‌ای هدایای خود را سفارشی سازی کنید.

ویژگی‌های شرکت یارگیفت

  • تجربه‌ی چندین ساله در ارائه به روزترین هدایای تبلیغاتی
  •  امکان طراحی و نوشته‌های سفارشی روی محصولات مختلف از جنس فلز، پلاستیک و چوب
  • بهره‌گیری از مهارت افراد متخصص
  • استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های حکاکی لیزری فایبر و CO2
  • امکان سفارش در تعداد بالا
  • سرعت و دقت بالا در تولید و تحویل به موقع سفارشات
  • •ارائه‌ی قیمت‌ مناسب و مقرون‌ به صرفه با هدف جذب و رضایت هر چه بیشتر مشتریان
  • ارائه محصول و خدمات برش و حکاکی لیزری در تهران و دریافت سفارش از شهرهای مختلف از جمله کرج، اهواز، اصفهان، شیراز، مشهد، بوشهر، کرمان، یزد، زنجان و …

در انتها باید بدانید انتخاب هدایای مناسب برای کارمندان و کارکنان فقط نشان‌دهنده احساس احترام شما به آن‌ها نیست؛ بلکه می‌تواند به عنوان راهکاری حرفه‌ای و برنامه‌ریزی شده روی فرهنگ سازمانی و بهره‌وری کارمندان تاثیر بگذارد. همان‌طور که شرح دادیم با اقداماتی مانند سفارش جدیدترین هدایای‌ شرکتی و تبلیغاتی از تولیدکنندگان معتبر مثل یارگیفت می‌توانید هم به فضای کاری زیبایی ببخشید هم احساس ارزشمندی را به کارمندان‌تان منتقل کنید. حالا شما به ما بگویید در بین محصولات یارگیفت کدام مورد را برای هدیه دادن به کارمندان‌تان مناسب می‌بینید؟

 

 

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *