در سومین رویداد بینالمللی گیمیفیکیشن، ریزآموز، استارتاپ موفق مستقر در مرکز نوآوری پلنت توانست جایزه ملی گیمیفیکیشن را از آن خود کند.
رویداد گیمیفیکیشن و رقابت استارتاپها
کنفرانس بینالمللی گیمیفیکیشن با هدف ارتقای دانش و معرفی بهترین استارتاپها در حوزه طرحهای بازیوار و گیمیفیکیشن، در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد. این رویداد با حضور جمعی از متخصصان، طراحان آموزشی، مدیران صنایع و نمایندگان دانشگاههای معتبر کشور و نهادهای علمی خارجی همراه بود.
این کنفرانس، فرصتی بینظیر برای تبادل ایدهها و نمایش نوآوریها در زمینه گیمیفیکیشن است. هدف اصلی این رویداد، ارائه راهحلهایی خلاقانه برای استفاده از گیمیفیکیشن در صنایع مختلف، بهویژه در حوزه آموزش سازمانی، و تأکید بر تأثیر این ابزار در ایجاد تجربیات یادگیری ماندگار و جذاب است.
راهحل ریزآموز
محصول پلتفرم آموزشی ریزآموز با ترکیب متدهای میکرولرنینگ و گیمیفیکیشن و ارائه راهکاری که فرایند آموزش را از امری اجباری به یک یک تجربه لذتبخش و معنادار بدل میکند، توانست توجه داوران را در این رویدادبه خود جلب کند.
پلتفرم ریزآموز با استفاده از المانهای بازی یک محیط آموزشی جذاب برای فراگیرها ایجاد نموده است. مدیران آموزش و مدرسان میتوانند دورههای آموزشی را به صورت قطرههای ویدئویی، صوتی و یا اسلایدر داخل پلتفرم ریزآموز قرار داده و با استفاده از سیستم امتیازدهی، لیدربورد، جوایز و نشانها، برنامههای آموزشی خود را گیمیفای کنند. محیط پلتفرم ریزآموز طوری طراحی شده است که حس رقابت را بین فراگیرها تقویت نموده و ترکیب این موضوع با سیستم پاداشدهی سازمان، افزایش انگیزه و مشارکت فراگیران را به همراه دارد.
برنامه آینده ریزآموز
ریزآموز همچنان مصمم است به توسعه راهکارهایی بپردازد که آینده آموزش سازمانی را متحول کند. این موفقیت، گامی دیگر در مسیر تحقق اهداف بزرگ این مجموعه است. ریزآموز امیدوار است که با اتکا به نوآوری و دانش، نقش پررنگتری در ارتقای کیفیت یادگیری در سازمانها ایفا کند.