عنوان خدمت | توضیحات | هزینه (تومان) |
---|---|---|
طراحی پوستر | در صورت تمایل کارفرما به همراه پیش خبر منتشر می شود | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
تهیه پیش خبر | در صورت نیاز به اطلاع رسانی پیشینی در خصوص نشست این متن تهیه و برای انتشار در اختیار کارفرما قرار می گیرد | ۶۰۰,۰۰۰ |
پیگیری انتشار پیش خبر | انتشار پیش خبر در رسانه ها طبق تعرفه معمول آن ها انجام می شود. پیگیری انتشار با دریافت کارمزد صورت می گیرد | ۱۵ درصد |
طراحی دعوت نامه | طراحی گرافیکی کارت دعوت از خبرنگاران و مهمانان بر اساس هویت بصری کارفرما | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
هماهنگی رسانه ها | دعوت از خبرنگاران برای شرکت در نشست و پیگیری انتشار خبر نشست در رسانه ها، تعرفه به ازای هر رسانه | ۶۰۰,۰۰۰ |
تهیه هدایا | هزینه آن بر عهده کارفرما است. تهیه آن با دریافت ۱۵ درصد کارمزد صورت می گیرد | ۱۵ درصد |
تهیه خبر اصلی | به صورت متنی | ۶۰۰,۰۰۰ |
تهیه عکس خبری | تهیه ۶ شات برای انتشار به همراه خبر اصلی | ۶۰۰,۰۰۰ |
اجرا | اجرا توسط مجری آشنا به کسب و کار، نوآوری و فناوری | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
طراحی پاپ آپ و رول آپ | به ازای هر نسبت ابعاد درخواستی، یک مرتبه هزینه لحاظ می شود، هزینه چاپ و سازه بر عهده کارفرما است | ۴۰۰,۰۰۰ |
رزرو سالن | رزرو سالن برای برگزاری نشست خبری که هزینه آن به صورت درصدی از هزینه رزرو محاسبه می شود | ۵ درصد |
پذیرایی | تهیه پذیرایی و مدیریت توزیع آن در جلسه که هزینه آن به صورت درصدی از هزینه تهیه پذیرایی محاسبه می شود | ۱۵ درصد |
عنوان خدمت | توضیحات | هزینه (تومان) |
---|---|---|
انتشار خبر در وبسایت | شامل ۳ تصویر و ۳ لینک نوفالو | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
پست اینستاگرام | درج به مدت ۶ روز | ۶۰۰,۰۰۰ |
استوری اینستاگرام | درج به مدت ۲۴ ساعت | ۶۰۰,۰۰۰ |
پست تلگرام | درج به مدت ۶ روز | ۱۵۰,۰۰۰ |
هزینه واقعی بسته | ۲,۳۵۰,۰۰۰ | |
هزینه بسته با اعمال تخفیف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
عنوان خدمت | توضیحات | هزینه (تومان) |
---|---|---|
انتشار خبر در وبسایت | شامل ۳ تصویر و ۳ لینک نوفالو | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
پست اینستاگرام | درج به مدت ۶ روز | ۶۰۰,۰۰۰ |
استوری اینستاگرام | درج به مدت ۲۴ ساعت | ۶۰۰,۰۰۰ |
پست تلگرام | درج به مدت ۶ روز | ۱۵۰,۰۰۰ |
سلسله استوری | پوشش زنده به صورت سلسله استوری اینستاگرامی (۵ تا ۷ استوری) | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
هزینه واقعی بسته | ۴,۳۵۰,۰۰۰ | |
هزینه بسته با اعمال تخفیف | ۳,۸۰۰,۰۰۰ |
عنوان خدمت | توضیحات | هزینه (تومان) |
---|---|---|
انتشار خبر در وبسایت | شامل ۳ تصویر و ۳ لینک نوفالو | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
پست اینستاگرام | درج به مدت ۶ روز | ۶۰۰,۰۰۰ |
استوری اینستاگرام | درج به مدت ۲۴ ساعت | ۶۰۰,۰۰۰ |
پست تلگرام | درج به مدت ۶ روز | ۱۵۰,۰۰۰ |
سلسله استوری | پوشش زنده به صورت سلسله استوری اینستاگرامی (۵ تا ۷ استوری) | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
گزارش ویدئویی | تهیه گزارش ویدئویی ۵ دقیقه ای که قابلیت انتشار به صورت پست تلگرامی یا همراه با محتوای متنی در وبسایت را دارد | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
هزینه واقعی بسته | ۶,۳۵۰,۰۰۰ | |
هزینه بسته با اعمال تخفیف | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
برگزاری نشست خبری (کنفرانس مطبوعاتی) حرفه ای با اکوموتیو
کنفرانس مطبوعاتی یکی از راههای اثرگذار برای به اشتراکگذاری رویدادهای خاص است که میتواند نقش مهمی در اطلاعرسانی آن داشته باشد. ما در این صفحه با شما از اهمیت نشست خبری صحبت کردهایم. اگر به دنبال رسانهای کردن رویدادی خاص هستید و یا این که میخواهید اجرا و مدیریت صفر تا صد نشست خبری را به کسی بسپارید، با ما در اکوموتیو همراه باشید.
نشست خبری چیست؟
نشست خبری یا کنفرانس مطبوعاتی رویدادی است که کمک میکند تا اطلاعات حول موضوعی خاص را به صورت رسمی به رسانهها اعلام و درباره آن به پرسشها پاسخ دهید.
کنفرانسهای مطبوعاتی عموما توسط مدیران اجرایی، مسئولین روابط عمومی یا مدیران ارتباطات شرکتها برگزار میشوند. در نظر داشته باشید که معمولا جلب نظر رسانههای مهم دشوار است؛ مگر این که بتوانید از طریق افراد متخصص و خبره، اعلامهای منحصربهفرد و خبرساز برای اشتراکگذاری تولید کنید.
نشستهای خبری معمولا توسط بیانیه مطبوعاتی یا پوستر اعلام میشوند و ماهیت نشست، تاریخ برگزاری و سایر جزئیات در آن درج و اطلاعرسانی خواهد شد.
این رویداد فرصتی برای شرکتهای کمتر شناخته شده است تا بتوانند آگاهی از برند را افزایش دهند. البته شرکتهای بزرگ و شناختهشدهتر هم میتوانند با برگزاری این رویداد، موجب افزایش قدرت و نفوذ خود میان مخاطبان شوند.
معمولا نشستهای خبری برای رسانهای کردن موضوعات زیر برگزار میشوند:
- پاسخ به شایعات، حواشی و جنجالهایی که برای شرکت ایجاد شده است
- خروج یا اضافه شدن مدیران جدید و تحولات سیستم اداری شرکت
- رونمایی از تولیدات جدید یا راهاندازی خط تولید جدید
- امضای سند همکاری با سایر شرکای تجاری
مزایای برگزاری نشست خبری؛ چرا کنفرانس مطبوعاتی مهم است؟
- نشستهای خبری فرصتی برای تعامل با اصحاب رسانه را در اختیار کسبوکار شما قرار میدهند. این فرصت در عصر امپراتوری رسانه میتواند نقش مهمی در افزایش آگاهی از برند داشته باشد و به شما امکان دهد تا به طیف وسیعی از مخاطبین جدید دست پیدا کنید.
- کنفرانسهای مطبوعاتی به شما فرصتی برای تبلیغات گسترده در رسانهها میدهند. اگرچه هدف نهایی از نشست خبری تبلیغات نیست، اما یکی از آثار جانبی این رویداد، تبلیغات و مطرح شدن کسبوکار شما در فضای رسانههای اصلی و پرمخاطب است که میتواند به رشد کسبوکارتان منجر شود.
- اگر به دنبال دستیابی به مرحلهای جدید از رشد، توسعه و ارتقا برندتان هستید، میتوانید از نشست خبری به عنوان ابزاری برای این هدف استفاده کنید.
- کنفرانسهای خبری شایعات حول محور کسبوکار شما را کاهش میدهند و شما میتوانید با شفافسازی مواضع خود و بیان حقایق ضمن ارتباط مستقیم با مردم، تاثیر مثبتی بر افکار عمومی داشته باشید.
- کنفرانسهای مطبوعاتی میتوانند به عنوان انجمن و محفلی برای بحث آزاد عمل کنند. این رویدادها به شما فرصت میدهند تا با افکار و اندیشههای جدید آشنا شوید و افق دید وسیعتری پیدا کنید.
- نشستهای خبری منجر به تقویت روحیه کارکنان شما خواهد شد. هر چقدر برندتان بیشتر مطرح شود و در مرکز توجه قرار بگیرید، حس غرور و انگیزه را در کارکنانتان افزایش خواهید داد.
- با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی و برقراری ارتباط با خبرنگاران، دست افراد سودجو را برای سوءاستفاده و رواج شایعات خواهید بست. این محافل به شما کمک میکنند تا کمترین آسیب را از شایعات ببنید.
- اگر کنفرانس مطبوعاتی به اندازه کافی مهم باشد و رسانههای اصلی مطلع شوند که ارزش افزوده قابل توجهی دارد، آن را در ساعات اوج بیننده پخش خواهند کرد که بهصورت بالقوه فرصت بزرگی را برای شما و کسبوکارتان فراهم خواهد کرد.
قبل از برگزاری نشست خبری به موارد زیر توجه کنید:
- انتشار بیانیه
قبل از برگزاری نشست، باید به خوبی درباره ماهیت آن اطلاعرسانی و بیانیه صادر کنید. در این بیانیه بهصورت صریح و شفاف موضوع نشست را اعلام و جزئیات را مطرح کنید.
- رسیدگی به جزئیات
جزئیات کنفرانس مطبوعاتی هم به اندازه موضوع آن اهمیت دارد و میتواند در بازخوردها تغییر ایجاد کند. محل برگزاری نشست، جایگاه میهمانان و برنامهریزی دقیق برای هر مرحله از نشست میتواند جایگاه شرکت را به حاضران معرفی کند.
- دعوت از مهمانان
دعوت از مهمانان به اندازه نحوه برگزاری نشست مهم است. شما باید بدانید که دقیقا چه کسانی را دعوت کنید و مهمانانتان از چه رسانههایی باشند. دعوت باید با دعوتنامه رسمی، نسخهای از بیانیه نشست و همچنین برنامه کنفرانس انجام شود تا توجه مهمانان را جلب کند.
- پیگیری
پیگیری نتیجه نشست هم به اندازه دقت به نحوه برگزاری آن مهم است. شما باید معیارهایی را برای اندازهگیری نتیجهبخش بودن یا نبودن نشست در نظر داشته باشید و بازخورد مطبوعات و مخاطبین از نشست را رصد کنید. این معیار باید از قبل بررسی و تعیین شود.
بهترین ابزار برای اطمینان از برگزاری موفق نشستهای خبری این است که مدیریت این رویداد را به افراد باتجربه و باسابقه بسپارید تا خیالتان از بابت پیشرفت دقیق و بدون نقص همه مراحل راحت باشد.
برگزاری نشست خبری با اکوموتیو
اکوموتیو بهعنوان رسانه فعال در حوزه کسبوکار، سابقه مناسبی در برگزاری نشستهای خبری و همکاری با کسبوکارها دارد. ما خوشحال خواهیم شد اگر بتوانیم به دیده شدن کسبوکار شما و افزایش آگاهی مخاطب از برندتان کمک کنیم.
به همین دلیل شما میتوانید به سادگی و با برقراری ارتباط با کارشناسان رسانهای ما در اکوموتیو هماهنگیهای لازم در این زمینه را انجام دهید و خیالتان راحت باشد که کنفرانس مطبوعاتی موفقی را پیش خواهید برد. همکاران کارشناس ما در اکوموتیو این توان را دارند که صفر تا صد نشستهای خبری را با بهترین کیفیت برگزار کنند تا به کسبوکارهای ایرانی فرصتی برای دیده شدن بدهند.
شما میتوانید تعرفه جزئیات برگزاری نشستهای خبری را مشاهده کنید و با انتخاب گزینههای مدنظر و هماهنگی با شماره ذکر شده در انتهای جدول، همین حالا کنفرانس خبری موفق را استارت بزنید.