اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد جایزه‌ی بزرگ شیخ بهایی در سال آینده

در این رویداد که فراخوان آن متعاقبا اعلام خواهد شد، به ایده‌های برتر، طرح‌های نوآورانه و نیز ایده‌هایی که به تجاری‌سازی بی‌انجامد، جایزه تعلق خواهد گرفت.

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، در نخستین گردهمایی انجمن‌های علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که در روز ۳ اردیبهشت با حضور دکتر قاسم عموعابدینی، قائم مقام واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، از برگزاری رویداد جایزه‌ی بزرگ شیخ‌بهایی در سال آینده و آغاز به‌کار شدن دبیرخانه‌ی این جشنواره، خبر داد.

فاطمه عزیزآبادی فراهانی گفت: در این رویداد که فراخوان آن متعاقبا اعلام خواهد شد، به ایده‌های برتر، طرح‌های نوآورانه و نیز ایده‌هایی که به تجاری‌سازی بی‌انجامد، جایزه تعلق خواهد گرفت.

او با بیان این‌که دانشگاه از تمامی ظرفیت‌های خودش در راستای شناسایی، توانمندسازی و معرفی ظرفیت‌های دانشجویی در قالب فعالیت‌های علمی و تخصصی استفاده خواهد کرد، این موضوع را در راستای بهره‌گیری از نشاط علمی موجود در واحد علوم و تحقیقات دانست و افزود: معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه نیز در جهت تقویت فعالیت‌های انجمن‌های علمی تلاش خواهد کرد.

عزیزآبادی فراهانی سپس به رویداد جایزه‌ی بزرگ شیخ بهایی پرداخت و توضیح داد: این رویداد در ۳ سطح فعالیت‌های دانشجویی در قالب انجمن‌های علمی، ادبی و هنری، فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران، جوان و نخبگان و فعالیت‌هایی که به اتکای توان علمی و تحقیقاتی اعضای هیات‌علمی انجام می‌شود، برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این‌که در رویداد جایزه‌ی بزرگ شیخ‌بهایی از ایده‌ها، طرح‌ها و فناوری‌های جدید محصولات دانش‌بنیان خارج از دانشگاه نیز استقبال خواهد شد، اظهار کرد: استقبال از ایده‌های خارج از دانشگاه در بخش پذیرش، داوری و اهدای جوایز باعث می‌شود که رقابت‌های علمی، با حداکثر ظرفیت خود محقق شود.

عزیزآبادی فراهانی ادامه داد: با نگاهی که به انجمن‌ها‌، مبنی بر پیشرو بودن برای انجام فعالیت‌های علمی و تخصصی داریم، آن‌ها را پیونددهنده‌ی جامعه و دانشگاه می‌دانیم.

او در پایان، از جایابی در فضای کتابخانه‌ای این دانشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تجهیز و مکان‌مند شدن این مکان‌ها، فعالیت‌ انجمن‌ها افزایش یافته و موجب ارتقای سطح واحد علوم و تحقیقات در سطح ملی و بین‌المللی شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *