اخبار استارتاپی

برگزاری نخستین رویداد ملی کارآفرینی «آموزش خلاقیت» در گیلان

نخستین رویداد ملی کارآفرینی آموزش خلاق به همت دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به مدت 3 روز، در استان گیلان برگزار می‌شود.

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، دبیر نخستین رویداد ملی آموزش خلاق، اظهار کرد: نخستین رویداد ملی کارآفرینی شتاب آموزش خلاق به همت دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در استان گیلان برگزار می شود.

هنگامه عالی خانی، با اشاره به برخی کاستی‌های موجود در حوزه‌ی آموزشی، افزود: متاسفانه امروز شاهد کاهش علاقه به تحصیل و یادگیری، کمیت محوری، اشکالات موجود در سیاست‌گذاری‌های پژوهشی و ضعف علوم‌انسانی هستیم که از مهم‌ترین دلایل وجود این کاستی‌ها است.

وی با بیان این‌ که در سال‌های گذشته، کیفیت آموزش فدای کمیت آن شده است، گفت: این موضوع موجب بروز مشکلات زیادی در کشور شده که می‌توان به عدم تناسب بین مهارت و علاقه و شغل افراد اشاره کرد.

دبیر نخستین رویداد ملی آموزش خلاق در ادامه، تأکید کرد: در سیاست‌گذاری‌ها، معمولا به‌جای ایجاد میل به پژوهش و ابتکار، به آموزش محوری توجه می‌شود در حالی‌ که انسان، توانمندی‌های بالاتری داشته و در صورت بها دادن به آن می‌تواند تضمین‌کننده‌ی موفقیت در آینده‌ی فرد شود.

عالی خانی، با اشاره به هدف برگزاری از این همایش، بررسی کاستی‌ها و مشکلات موجود برشمرد و گفت: لزوم پرداختن به این حوزه، ضرورت دارد و در پروسه‌ی تبدیل ایده به کسب و کار، اشتغال‌زایی بسیار مهم و مفید خواهد بود.

وی یادآور شد: این همایش به مدت سه روز با حضور متخصصین، دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان، اساتید، معلمان، برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، علاقه‌مندان به حوزه‌ی استارتاپ، بازاریابی و طراحان گرافیک برگزار می شود.

دبیر نخستین رویداد ملی آموزش خلاق در ادامه، هم‌چنین خاطرنشان کرد: این همایش بهترین فرصت گروه های فعال، دانشجویان، مهندسان و متخصصین و سایر علاقه‌مندان به عرصه‌ی آموزش خلاق برای بیان ایده‌های خود خواهد بود.

رویداد ملی « آموزش خلاق» در روزهای ۱۲ الی ۱۴ اردیبهشت، در مرکز آموزش علمی‌کاربردی میرزا‌کوچک‌خان استان گیلان برگزار می شود.

این همایش، با همکاری تیم نوین فناوران و با حمایت دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان گیلان برگزار می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *