اخبار استارتاپی

آغاز فراخوان پنجمین دوره‌ی کشف شتاب‌دهنده‌ فردوسی

شروع پنجمین دوره‌ی کشف شتاب‌دهنده‌ی فردوسی با اولویت استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری و چندرسانه‌ای

لیمو HR

دوره‌ی کشف شتاب‌دهنده‌ی فردوسی، فرصتی است که استارتاپ‌های پذیرفته شده، می‌توانند مدل کسب و کار خود را اعتبارسنجی کنند، به تست بازار بپردازند و تیم خود را تکمیل کنند. استارتاپ‌هایی که موفق به ساخت MVP (نمونه‌ی اولیه) محصول یا خدمت شده باشند، می‌توانند برای این دوره، درخواست خود را ثبت کنند. تیم ارزیابی شتاب‌دهنده‌ی فردوسی طی جلساتی، از بنیان‌گذاران استارتاپ مصاحبه و آزمون به عمل می‌آورند که در صورت موفقیت در جلسه‌ی نهایی، جواز ورود به دوره‌ی کشف را به‌ دست خواهند آورد. در پنجمین دوره‌ی کشف، اولویت با استارتاپ‌هایی خواهد بود که در حوزه‌ی گردشگری یا چندرسانه‌ای فعالیت کنند. با توجه به ظرفیت‌ها و اهداف شتاب‌دهنده، استارتاپ‌های فعال در این حوزه، فرصت تجربه‌‎ی رشد چشم‌گیر و جذب سرمایه‌گذار را در سریع‌ترین حالت ممکن خواهند داشت. پذیرش در این دوره، با تکمیل فرم پذیرش از طریق سایت شتاب‌دهنده‌ی فردوسی آغاز می‌شود.

ذکر این نکته ضروری است که اگر استارتاپ متقاضی خدمات شتاب‌دهنده، هنوز موفق به ساخت MVP خود نشده یا هنوز در مرحله‌ی ایده باشد، با تکمیل فرم پذیرش در سایت شتاب‌دهنده‌ی فردوسی، فرصت ورود به دوره‌ی شکل‌دهی شتاب‌دهنده‌ی فردوسی را خواهد داشت.

لازم به‌ ذکر است که تاکنون چهار دوره‌ی کشف، در شتاب‌دهنده‌ی فردوسی برگزار شده است که آخرین دوره‌ی آن چهارم اردیبهشت به پایان رسید. شتابدهنده فردوسی در مشهد فعالیت داشته و قطب کارآفرینی شرق کشور به شمار می‌آید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *