اخبار استارتاپی

حمایت از کسب‌وکارهای نوپای همگرا شتاب می‌گیرد

فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا توسط مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی منتشر شد.

نوپاهای فناوری‌های همگرا عنوان فراخوانی است که توسط مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی منتشر شد.

نوپانا فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا از اواسط اردیبهشت  ۱۳۹۷، توسط مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی منتشر شد. در این فراخوان شتاب‌دهنده‌ها، مراکز نوآوری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به عنوان حامیان توسعه‌ی کسب‌وکار و فناوری حضور دارند و محورهای گوناگونی را مبتنی بر  علاقه‌مندی آن‌ها به جذب استارت‌آپ و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها ارائه کرده‌ اند. در سوی دیگر استارت آپ‌های این حوزه می‌توانند در زمینه‌ی این محورها طرح‌های خود را ارائه دهند.

با توجه به ارتباط فناوری‌های همگرا به حوزه‌های نانو، زیست، ارتباطات و علوم شناختی، ستادهای مرتبط با این فناوری‌ها نیز به عنوان حامی فراخوان در این برنامه حضور دارند. از جمله این ستادها می‌توان به ستاد توسعه‌ی فناوری نانو، زیست فناوری، علوم شناختی، مواد و ساخت پیشرفته، انرژی و ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان اشاره کرد.

این فراخوان تا پایان مرداد ۱۳۹۷ آماده پذیرش طرح‌های استارت آپ‌های علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا در این فراخوان ثبت‌نام و طرح‌های نوآورانه خود را رسال کنند.

این فراخوان با اهدافی همچون آشناسازی جوانان با فرآیند توسعه‌ی فناوری و محصول، شناسایی استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌ی فناوری‌های همگرا و معرفی آن‌ها به شتاب‌دهنده‌ها و مراکز حامی توسعه‌ی محصول، به هم‌رسانی فناوران، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان کسب‌وکار به منظور تجاری‌سازی محصولات نوآورانه منتشر شده است.

انتشار این فراخوان یک فرصت عالی برای استارت‌آپ‌های حوزه‌ی فناوری‌های همگرا است. در این فراخوان استارت‌آپ‌ها این امکان را پیدا می کنند تا با ثبت و معرفی ایده استارت‌آپی خود پس از طی کردن مراحل داوری بتوانند فعالیت خود را در مجموعه‌هایی که حاضرند از آن‌ها حمایت کنند، ادامه دهند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *