اخبار استارتاپی

ورود رایگان به الکامپ با ثبت‌نام اینترنتی

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 24، با تشریح جزئیات این رویداد گفت: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند با ثبت‌نام الکترونیکی، به رایگان از الکامپ بازدید کنند.

رضا حیدری، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 24 گفت: با توجه به استقبال گسترده از نمایشگاه الکامپ، معمولا در ورودی‌های نمایشگاه صف بلندی برای خرید بلیت تشکیل می ‌شد. به همین دلیل امسال سامانه‌ی ثبت‌نام اینترنتی بازدیدکنندگان را راه اندازی کردیم. وی با بیان این‌که در توافق با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، کسانی که به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند، به رایگان از الکامپ بازدید می کنند، افزود: بازدیدکنندگان با مراجعه به سامانه‌ی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک الکامپ، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کرده و کارت ورودی دریافت کنند. سپس با نشان دادن این کارت روی موبایل خود یا پرینت آن، به رایگان و بدون صف وارد نمایشگاه می‌شوند.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ با بیان این‌که نخستین بار رویداد الکام تاکز در نمایشگاه برگزار می‌شود، گفت: با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، صاحب‌نظران فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی و پانل، به بحث و گفت‌وگو درباره‌ی مباحث روز ICT می‌پردازند.

حیدری درباره‌ی الکام ترندز نیز توضیح داد: برای نخستین بار به این رویداد یک سالن اختصاص داده شده و در آن مباحث مربوط به آینده‌ی فناوری معرفی می‌شود. الکام ترندز در آغاز راه است و در سال های آینده به تدریج به بلوغ خواهد رسید.

وی با بیان این‌که الکامپ امسال در فضایی بالع بر 27 هزار متر مربع برپا می‌شود، ادامه داد: با رشد قابل توجه بخش الکام استارز مواجه هستیم و متراژ غرفه‌های استارتاپی 108 درصد و تعداد غرفه‌ها 35 درصد افزایش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد  استارتاپ‌هایی که سال گذشته در قالب یک میز و استند در نمایشگاه حضور داشتند، کسب‌وکارشان توسعه یافته و امسال به جای استند، غرفه گرفته اند.

حیدری افزود: طراحی سالن‌های الکام استارز به گونه‌ای است که تا حد ممکن این سالن دچار ازدحام نشده و استارتاپ‌ها فضای کافی برای معرفی محصولات و خدمات خود داشته باشند.

حیدری با بیان این‌که امسال نخستین بار الکام گیمز نیز هم‌زمان با الکامپ برگزار می‌شود، گفت: با حمایت کافه بازار، 31 بازی‌ساز در فضایی به وسعت 650 متر مربع گردهم آمده اند تا فعالان این بخش نیز کسب و کار خود را از طریق الکامپ توسعه دهند.
برچسب ها

مهسا رستمی

کارشناسی هنر دانشگاه تهران، کارشناس تولید محتوا در اکوموتیو

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *