اخبار استارتاپی

پیشنهاد ویژه نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه به بازی‌سازان ایرانی

بر اساس اعلام مجموعه‌ی «گیم کانکشن» فرانسه ۶۰ درصد تخفیف برای شرکت‌های ایرانی که به حضور در این رویداد علاقه‌مند هستند، در نظر گرفته شده است.

لیمو HR

مجموعه‌ی «گیم کانکشن» فرانسه شرایط ویژه‌ای را برای حضور استودیوهای بازی‌سازی ایرانی در نظر گرفته تا بازی‌سازان ایرانی راحت‌تر بتوانند در این رویداد تجاری معتبر حضور پیدا کنند.

بر اساس اعلام این مجموعه برای شرکت‌های ایرانی که به حضور در این رویداد علاقه‌مند هستند ۶۰ درصد تخفیف در نظر گرفته  شده است.

قیمت اعلام شده برای غرفه‌ی ۴ متری به همراه ۲ بلیت تجاری این رویداد ۳۸۰۰ یورو اعلام شده بود که با اعمال این تخفیف شرکت‌های ایرانی تنها ۹۹۰ یورو پرداخت خواهند کرد.

هم‌چنین با اعلام مجموعه‌ی گیم کانکشن، قیمت هر بلیت تجاری برای استودیوهای بازی‌سازی ایرانی از ۱۸۰۰ یورو به ۵۹۰ یورو کاهش پیدا کرده است. قیمت بلیت معمولی این رویداد هم برای شرکت‌های ایرانی از ۴۹۰ یورو به ۱۹۰ یورو کاهش می‌یابد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طی مذاکراتی با مجموعه‌ی گیم کانکشن فرانسه، توانست میزان تخفیف در نظر گرفته شده برای بازی‌های برتر گیمیستان TGC ۲۰۱۸ را به ۸۵ درصد افزایش دهد. بر همین اساس قیمت غرفه به همراه ۲ بلیت تجاری از ۳۸۰۰ یورو به ۵۴۰ یورو و قیمت بلیت تجاری از ۱۸۰۰ یورو به ۲۷۰ یورو کاهش پیدا کرده است.

هم‌چنین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای حمایت بیشتر از بازی‌سازان ایرانی که قصد شرکت در این رویداد بین‌المللی را دارند به هریک از برندگان گیمیستان رویداد TGC ۲۰۱۸ مبلغ ۵۴۰ یورو بابت تامین هزینه‌ی غرفه کمک مالی می‌کند.

شرکت‌هایی که تمایل دارند در رویداد گیم کانکشن شرکت کنند و از این تخفیف بهره‌مند شوند می‌توانند تا ۲۷ مردادماه درخواست خود را به این آدرس ارسال کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *