اخبار استارتاپی

آغاز ثبت نام برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به شرکت‌های دانش بنیان

سومین دوره ثبت نام از شرکت‌های دانش بنیان، فناور و اعضای شبکه نوآوری تهران متقاضی استفاده از خدمات بیمه تکمیلی از 12 تا 28 شهریور انجام می‌شود.

به گزارش اکوموتیو، در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، فناور و اعضای شبکه نوآوری تهران، سومین دوره ثبت‌نام از متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی با همکاری پارک فناوری پردیس از ۱۲ تا ۲۸ شهریور انجام می‌شود.

خدمات بیمه تکمیلی شرکت‌های دانش بنیان شامل خدمات درمانی دندانپزشکی، بیمارستانی، جراحی، پاراکلینیکی، زایمان، انواع آزمایش، پاتولوژی، فیزیوتراپی، نوار قلب، درمان نازایی، خرید عینک و ناهنجاری‌های جنین می‌شود.

تخفیف ویژه حق بیمه برای شرکت‌های دانش بنیان نیز در نظر گرفته شده است. به موجب انعقاد قرارداد تجمیعی، نرخ حق بیمه از طریق این طرح به میزان قابل توجهی در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان که برای شرکت‌ها ارائه می‌شود، کاهش یافته است.

نداشتن محدودیت ۱۰۰ نفر پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد اصلی‌ترین ویژگی این طرح است. در گذشته به دلیل اعمال محدودیت، شرکت‌های کوچک و متوسط از امکان استفاده از خدمات بیمه درمان بی‌بهره بودند؛ ولی دراین طرح محدودیتی برای تعداد کارکنان لحاظ نشده است و به بنگاه‌های کوچک و متوسط امکان می‌دهد با بهبود سطح خدمات‌رسانی به کارکنان خود، پایداری خود را تقویت کنند.

علاوه بر آن کارکنان شرکت‌هایی که بیمه می‌شوند، می‌توانند پدر و مادر خود را بدون افزایش حق بیمه، تحت پوشش خدمات قرار دهند.

شرکت‌های عضو پارک‌های فناوری، دانش بنیان و خلاق، پس از ثبت‌نام در شبکه نوآوری تهران می‌توانند به‌صورت برخط تقاضای ثبت‌نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌شان داشته باشند. افراد صرفا با داشتن بیمه‌گر پایه (تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی) می‌توانند برای ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.

بر اساس اعلام معاونت علمی، هر شرکت می‌تواند کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی تمام‌وقت خود و اعضای خانواده‌شان (شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر بیمه‌شده اصلی) را ثبت‌نام کنند. تمام شرکت‌هایی که متقاضی این طرح هستند، موظفند حداقل ۵۰ درصد اعضای پرسنل لیست بیمه شرکت خود را برای بیمه تکمیلی معرفی کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *