لیمو HR
اسلایدچندرسانه ای

انواع مدل های کسب و کار – از آن بیشتر پول بسازید

شایستگی را در خارج از محور کسب و کار خودتان ترویج دهید.

شرکت پورشه در سال ۱۹۳۱ به عنوان یکی از پیشگامان این مدل تاسیس شد که توسعه‌ی روزافزون بخش تحقیق و توسعه و فروش خدمات تخصص به مشتریان را به دنبال داشت. ” از آن بیشتر پول بسازید” در شرکت‌های MUT و Sulzer با موفقیت پیاده‌سازی شده است.

مزایای این مدل کسب و کار

  • ایجاد منبع درآمدی اضافی
  • بهبود فرآیندهای داخلی شرکت
  • شناخته‌ شدن به عنوان یک شرکت پیشگام در نوآوری

این مدل کسب و کار بر شایستگی‌های خاص و سخت برای تقلید تمرکز دارد و نیازمند شناسایی دقیق تکنولوژی‌ها، رویه‌ها و مهارت‌های اختصاصی خود می‌باشد.

FESTO فعال در صنعت پنوماتیک و اتوماسیون کارخانه‌‏ها می‌باشد و در سال ۱۹۷۰ در توسعه‌ی سیستم‌های یادگیری و سمینارهای آموزشی در زمینه‌ی اتوماسیون پیشگام بود. این مجموعه، موسس آموزش و مشاوره‌ی صنعتی Festo Didactic به سبب استقبال مشتریان از طرح‏‌های قبلی بوده است و از این طریق  به تربیت تکنسین‌های اتوماسیون در طول دهه‌های ۸۰ و ۹۰ و ایجاد نسلی از مهندسان جوان و کاربران و مشتریان آینده پرداخته است.

amazon بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان است که بر تجربه‌ی ۲۰ ساله‌ی خود در تجارت الکترونیک سرمایه‌گذاری کرده است و به ارائه‌ی خدمات زیرساختی اینترنتی مختلف توسط بخش خدمات شبکه‌ای پرداخته است. صدها هزار شرکت در سراسر جهان از داده‏‌ها و تخصص مشاوره‌‌ی مدیریت سرور و فضای سروری اجاره‌‏ای آمازون استفاده می‌کنند.

BASF بزرگ‌ترین شرکت صنایع شیمیایی جهان و تهیه کننده‌ی آلمانی مواد شیمیایی، پلاستیک‌ها و دیگر مواد مصنوعی صنعتی است. در این شرکت ارتباطات پیچیده بین برنامه‌‏های تولید محصولات در شبکه‌ی شرکت و امکان استفاده‌ی موثر از مواد خام و محصولات جانبی وجود دارد و هم‌چنین از طریق همکاری با توابع خود به فروش محصولات جانبی به شرکای بیرونی می‌پردازد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *