اخبار استارتاپی

دانشگاه فنی و حرفه‌ای ، آذر ماه رویداد استارتاپی برگزار می‌کند

آذرماه امسال یک رویداد استارتاپی به میزبانی دانشکده تربیت بدنی امام علی (ع) دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود. شرکت در این رویداد زمینه‌ساز اجرای ایده‌های بکر در حوزه کارآفرینی ورزشی است.

مهدی دستگردی، رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای صفادشت، با اعلام این خبر درباره جزئیات آن گفت: «برای حضور در این رویداد استارتاپی، دانشجویان، اساتید و افرادی که ایده‌های استارتاپی در حوزه ورزش دارند یا ایده خود را به مرحله تجاری‌سازی رسانده اند، می‌توانند در فراخوان شرکت کنند.»

به گفته دستگردی، برای حضور در این فراخوان هیچ محدودیتی وجود ندارد و مهم داشتن ایده خلاقانه در حوزه ورزش است؛ او ادامه داد: «علاقمندان می‌توانند طی هفته آینده به این سایت مراجعه کرده و از طریق بنر فراخوان، ایده‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند. از بین ایده‌هایی که به دست ما می‌رسد، با بررسی کارشناسان این حوزه، در نهایت ۳۰ ایده و استارتاپ برگزیده می‌شوند. از بین این ۳۰  ایده برگزیده، ۱۰ ایده برتر فرصت پیدا می‌کنند تا ایده خود را برای مدعوین رویداد ارائه دهند.»

او بیان کرد: «تا الان معاونت ورزش و جوانان در این همایش همراه ما است و با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم صحبت کرده‌ایم تا با حضورشان در این رویداد، از ایده‌های خلاقانه حمایت کنند.»

رویدادی با حضور ۴۰۰ تا ۵۰۰ ایده

دستگردی در خصوص میزان ظرفیت موجود برای پذیرش ایده‌ها توضیح داد: «ما بستر لازم برای حضور ۱۰۰۰ نفر را برای این رویداد آماده کرده‌ایم. علاوه بر متقاضیان، از اساتید دانشگاه‌ها، کسانی که قصد سرمایه گذاری روی ایده‌های این حوزه را دارند، همچنین شرکت‌هایی که می‌توانند به عنوان حامی مالی وارد این رویداد شوند هم دعوت به عمل می‌آوریم تا شرکت داشته باشند. طبق محاسبات و تخمین ما، حداقل ۴۰۰ -۵۰۰ ایده در این رویداد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.»

او در رابطه با ایده‌های برگزیده این رویداد هم اشاره کرد که برای ایده‌های برگزیده رویداد، نشان تقدیر، تندیس و هدایای دیگری در نظر گرفته شده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۴]
منبع
ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *