اخبار استارتاپی

اعطای تسهیلات به استارتاپ ها توسط شهرداری تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با برخورداری استارتاپ‌ ها (کسب و کارهای نوین) از تسهیلات شهرداری پایتخت در ازای پرداخت یک تا یک و نیم درصد از درآمدشان موافقت کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با برخورداری استارتاپ‌ ها (کسب و کارهای نوین) از تسهیلات شهرداری پایتخت در ازای پرداخت یک تا یک و نیم درصد از درآمدشان موافقت کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و هشتمین جلسه این شورا، شهرداری پایتخت را موظف کرد حداکثر تا پایان تیرماه ۹۸ نسبت به تسهیل استقرار و شروع فعالیت های دانش بنیان و کسب و کارهای نو آور در اماکن شهری منتخب و ساختمان‌های محدوده پیرامونی شهر با عرضه خدمات مختلف شهرداری از جمله مجوز محل کار از یک پنجره واحد خدمات شهرداری و کسب سهم درآمد از این گونه فعالیت‌ها، با عقد قرارداد تامین انواع خدمات شهری مورد نیاز برای شرکت های استارتاپ، نوآور و خلاق اقدام کند.

سید محمود میرلوحی یکی از اعضای شورای شهر تهران در بررسی این تبصره پیشنهاد داد تا به این بند از تبصره، مطلب کسب و کارهای نوین که درآمد آنها تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان است، از درآمد خود سهمی به شهرداری پرداخت نکنند را اضافه کنند.
وی افزود: همچنین کسب و کارهای نوین که از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان درآمد سالانه دارند، ملزم به پرداخت یک درصد از درآمد خود به شهرداری شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران، ادامه داد: در همین راستا کسب و کارهای نوین که درآمد سالانه آنها یک میلیارد به بالا است، یک و نیم درصد از درآمد خود را به شهرداری پرداخت کنند.

این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *