اخبار استارتاپی

اولین دورهمی تخصصی حوزه بلاک چین در شهر مشهد آغاز به کار کرد

شتاب‌دهنده فردوسی و انجمن بلاک چین مشهد برگزار می کنند.

این دورهمی به همت «شتاب دهنده کسب و کار فردوسی» و «انجمن بلاک چین مشهد» راه اندازی شده و بر آن است تا با آگاهی بخشی هر چه بیشتر در حوزه این فناوری نوظهور، گامی در جهت توسعه کسب و کارهای آینده بردارد.

این دورهمی ماهانه که به صورت رایگان برگزار می شود، از سه بخش تشکیل شده است:

در بخش ابتدایی برنامه، یکی از افراد باتجربه در این حوزه به معرفی یکی از جنبه های این فناوری خواهد پرداخت. در بخش بعدی، شرکت کنندگان به معرفی شخصی و حوزه کاری خود می پردازند تا افراد حاضر با یکدیگر آشنایی کامل پیدا کنند. در بخش انتهایی، افراد حاضر در دورهمی به شبکه سازی و گسترش ارتباطات خود با سایر افراد حاضر در بلاک میت و بیان تجارب و نیازها خود با دیگران خواهند پرداخت.

موضوعاتی که دورهمی های «بلاک میت» به آنها پرداخته خواهد شد، از قرار زیرند:

  • مفاهیم بلاک چین
  • کاربردهای بلاک چین
  • معرفی کسب و کارهای مبتنی بر بلاک چین
  • بررسی قوانین و مقررات کشورها در حوزه بلاک چین
  • آشنایی با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین
  • آشنایی با رمزارزها و نحوه فعالیت آنها

اولین دورهمی بلاک میت عصر پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با موضوع «بلاک چین؛ شفافیت و افزایش مسئولیت‌پذیری» و ارائه محمد حسن محمدی، هم‌بنیان‌گذار انجمن بلاک چین مشهد و همچنین هم‌بنیان‌گذار استارتاپ پیگام، برگزار خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این دورهمی، می توانند به این آدرس مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند. به علاوه، با مراجعه به همین آدرس، قادر خواهند بود تا از آخرین دورهمی بلاک میت مطلع شوند. کسانی که تمایل دارند تا تمایل خود را در بخش ارائه با شرکت کنندگان بلاک میت به اشتراک بگذارند، نیز می توانند موضوع مورد نظر را به همراه رزومه خود به info@ferdowsiac.ir ارسال نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *