اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد حل مسئله در حوزه صنعت آب

این رویداد با هدف شـناسایی ظرفیت هـای نهفته در پـارك هـای علم و فنـاوری و مراکز رشـد، طرح ها، محصول ها و فناوری های دانش بنیان در راستای جذب سرمایه گذار برگزار می شود.

لیمو HR

دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به ضرورت هـای فـوری و حیـاتی درحـوزه آب و صــنایع مربـوطه، درنظر دارد تـا ضــمن شـناسایی ظرفیت هـای نهفته در پـارک هـای علم و فنـاوری و مراکز رشـد، طرح ها، محصول ها و فناوری های دانش بنیان را در معرض خرید و فروش صـنایع، سـرمایه گذاران، بنگاه های اقتصادی و بهره برداران قرار دهد.

در این طرح قرار است ضمن استانداردسازی فرآیند عرضه و تقاضا در حوزه کسب و کار و
محصول های دانش بنیان ،علاوه بر توسـعه بازار و فروش، زمینه های سرمایه گذاری و خرید حرفه ای و جدیـدی فراهم گردد. در این برنـامه که به عنوان “حـل مساله حوزه آب” نامگـذاری شـده است.

طراحـان و فنـاوران صـاحب طرح در حـوزه هـای مرتبـط صــنایع آب می تواننـد برای اختراعـات، فناوری ها و محصول های خود سرمایه گذار پیدا کرده و یا آنها را به فروش برسانند. هدف از برگزاری این برنامه، پیوند بین صاحبان طرح و فناوری و صاحبان سـرمایه و صاحبان صنعت از یک طرف و از طرف دیگر ایجاد زیرساخت به منظور تجاری سازی طرحهای کاربردی درحوزه صنایع آب است.

از این رو درخواست می شود این موضوع به نحو مطلوب به واحدهای فناور مسـتقر که صاحب طرح، محصول و یا فناوری مرتبط با حوزه آب هسـتند، اطلاع رسانی شود.

واحدهای فناور متقاضی جـذب سـرمایه گذار و یا فروش محصول میبایست مشـخصات طرح و یا فناوری خود را حداکثر تا ۱۵خرداد ماه ۱۳۹۸ از طریق این سامانه ارسال نمایند.

همچنین خواهشـمند است اطلاعـات واحـدهای فناور مسـتقر در آن مرکز که دارای طرح و یا فناوری درحوزه صـنایع آب بوده و خواهان شـرکت در این برنامه می باشند (شامل: نام واحد فناور، اطلاعـات تمـاس و عنوان طرح و یـا فنـاوری) در جوابیه این نامه به دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال گردد.

شایان ذکر است معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای حمایت از فروش و یـا تجـاری سـازی طرح هـای مرتبـط بـا حـوزه آب در ایـن برنـامه بـه میزان حــداکثر ۱۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال حمایت تشویقی از طرح های منتخب به عمل خواهدآورد.

درصورت وجود هرگونه ابهام و یاسوال، خواهشـمند است با دفتر ایـده بازار دانشـگاه امیرکبیر به عنوان کـارگزار رسـمی انتقـال فنـاوری دفتر برنـامه ریزی امور فنـاوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره تلفن ۶۶۱۷۵۹۳۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *