اخبار استارتاپی

اینوتکس ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۹ با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» از امروز (۱۹ خرداد) تا ۲۲ خرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی برپاست.

به گزارش اکوموتیو هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۹ از امروز با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شروع به کار کرد. این نمایشگاه طی هفت دوره گذشته با هدف گردهمایی مؤثرترین نقش‌آفرینان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور برگزار شده است.

اینوتکس محلی برای گردهمایی کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصان، کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، مخترعان و سیاستگذاران است.

در اینوتکس ۲۰۱۹ پیش‌بینی شده که بیش از ۷۰۰۰ نفر از نمایشگاه بازدید کنند. در این دوره از نمایشگاه بیش از ۴۰۰ شرکت استارت آپ و سرمایه گذار حضور دارند. همچنین بیش از ۴۰۰ جلسه B2B پیش‌بینی شده که برگزار می‌شود. علاوه بر این، ۳۰ رویداد و پیش‌رویداد جانبی در حاشیه اینوتکس ۲۰۱۹ برپا خواهد شد.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ با هدف ارتباط بین سرمایه گذاران داخلی و بین‌المللی با شرکت‌ها و استارت‌آپ ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌های فناور و استارت‌آپ های داخلی و خارجی و تولید محتوا برگزار می‌شود.

اینوتکس استیج، اینوتکس تلنت، نوآوری نوآورانه، ارائه فناوری، کافه سرمایه، پاویون مشاوران، تجربه فناوری، اینو جوان و هاب رسانه‌ای، از جمله رویدادهای جانبی اینوتکس ۲۰۱۹ به شمار می‌رود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *