اخبار استارتاپی

استقبال استارتاپ ها و سرمایه گذاران از کافه سرمایه

کافه سرمایه رویدادی برای تعامل نزدیک استارتاپ ها و سرمایه گذاران است که توسط سامانه تامین مالی کارن کراد برگزار می‌شود.

کارن کراد یک سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری است که به استارتاپ ها برای جذب سرمایه کمک می‌کند. استارتاپ ها می‌توانند با ثبت نام در وبسایت کارن کراد، برای بهره مندی از خدمات این مجموعه اقدام کنند. داشتن محصول اولیه، تیم، طرح مالی و طرح کسب و کار و شفاف بودن وضعیت حقوقی شرایطی هستند که برای ثبت نام در سامانه کارن کراد تعیین شده است.

اطلاعات ثبت شده توسط تیم کارن مورد ارزیابی و راستی‌آزمایی قرار می‌گیرد و در صورت تایید، به سرمایه گذاران ارجاع داده می‌شود. در صورت علاقه‌مندی سرمایه گذاران، کارن کراد برگزاری جلسه مشترک استارتاپ و سرمایه گذاران را تسهیل می‌کند. کارن کراد در تلاش است با ارائه‌ی مشاوره‌های مالی و حقوقی، معرفی منتور و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سطح آمادگی استارتاپ ها برای مذاکره و تعامل با سرمایه گذاران را ارتقا دهد.

یکی از اقدامات کارن کراد برگزاری جلسات کافه سرمایه است که همزمان با نمایشگاه‌ها و رویدادهای مهم اکوسیستم استارتاپی برگزار می‌شود برگزاری نخستین دوره‌ی کافه سرمایه با اینوتکس ۲۰۱۸ همزمان بود و ذیل آن بیش از ۲۵۰ جلسه میان سرمایه گذاران و استارتاپ ها برگزار شد. هم اکنون نیز این برنامه در اینوتکس ۲۰۱۹ جریان دارد. ۴۵ استارتاپ و ۵۵ سرمایه گذار در کافه سرمایه ‌حاضر هستند و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰۰ جلسه بین این مجموعه‌ها برگزار شود.

خروجی کافه سرمایه در سال گذشته انعقاد ۵ قرارداد سرمایه گذاری بوده است که با توجه به افزایش تعداد استارتاپ ها و سرمایه گذاران آن، پیش‌بینی می‌شود این تعداد نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *