اخبار استارتاپی

ارس ؛ میزبان کاروان علم و فناوری

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری برای افتتاح مرکز نوآوری و صندوق پژوهش وفناوری وارد استان آذربایجان شرقی شد.

لیمو HR

ستاری و هیت همراه در نخستین بخش سفر خود از ساختمان تازه تأسیس مرکز رشد ارس بازدید کرد. «ارس» همچنین صاحب صندوق پژوهش و فناوری شد. این صندوق برای نخستین بار در استان آذربایجان شرقی، با هدف حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان و نوپا و استارت آپی، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخش خصوصی ایجاد شده است.

در ادامه این سفر یک روزه، عملیات اجرایی «هاب تولید و صادرات محصولات دانش بنیان ارس» آغاز میشود. منطقه آزاد ارس به عنوان یکی از بسترهای تجاری کشور، دارای ظرفیت قابل توجهی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و تجارت فناورانه است.

ستاری همچنین با حضور در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی، به شرکت‌های دانش بنیان «صنعت پایا آذر سپهر» و «همگامان» می‌رود تا ضمن بازدید از توانمندی‌ها و دستاوردهای این دو شرکت دانش‌بنیان، با فعالان فناور گفت‌وگو کند. این دو شرکت دانش‌بنیان در زمینه ساخت قطعات و ملحقات وسائل نقلیه موتوری و تولید نرم‌افزارهای اداری و راه‌کارهای ارتباط فعالیت می کنند.

افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت دانشگاه علوم بزشکی تبریز ودیدار و گفتکو با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و حضور در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان و گفت‌وگو با مسئولان استانی، فعالان فناور و دانشگاهی پایان بخش سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان آذربایجان شرقی است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
بنیاد ملی نخبگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *