اخبار استارتاپی

از هویت بصری جدید پی پینگ رونمایی شد

میل به تغییر و میل به نو شدن، در تک تک ذرات جهان مشاهده می شود. سکون و عدم حرکت، مرگ تدریجی به دنبال دارد. ما نیز در پی پینگ، از روز اول متعهد بوده‌ایم، در مسیر نوآوری، پیشرفت و رشد، لحظه‌ای ساکن نشویم و تنها به حرکت و تغییر سازنده فکر کنیم.

پی پینگ، فعالیت خود را چهار سال پیش، به عنوان یک استارتاپ، از شتاب دهنده آواتک در قلب تهران و با هدف ارائه سرویس پرداخت فردبه‌فرد، شروع کرد. از آن روز تاکنون، با یک هویت بصری ثابت، مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. در طول این مسیر همواره سعی داشته‌ایم، در کنار مشتریان، به عنوان مهم‌ترین سرمایه کسب و کارمان، با تمام قدرت، به سمت پیشرفت در حرکت باشیم و برای بهتر شدن، تغییر کنیم. پی پینگ، در این مدت، تکامل یافت و سعی کرد نیازهای مالی انواع کسب و کارها را بهتر از پیش شناسایی کند و راهکاری جامع برای پرداخت آنلاین کسب و کارها ارائه دهد. فعالیت در حوزه فناوری‌های مالی، بیش از هر چیزی، نیازمند اعتمادسازی میان مشتریان و ارائه‌دهنده خدمات است. ما در پی پینگ، تلاش کرده‌ایم، در کنار ارائه راهکارهای متنوع به منظور تسهیل فرآیند پرداخت کسب و کارها در بستری امن، احساس اعتماد و اطمینان را در مشتریان ایجاد کنیم. قرار گرفتن در چارچوب پرداخت‌یاری از سوی بانک مرکزی، مهر تاییدی است بر همه این تلاش‌ها؛ اما، پس از همه این تغییرات، دست از تلاش و حرکت به سمت جلو برنداشته‌ایم و هنوز هم رویاهای زیادی در سر داریم.

پس از بررسی‌های عمیق، آنالیز بازار و همچنین تحلیل رفتار و نظرات جمعی از مشتریان، از طریق برگزاری ساعت‌ها جلسه تمرکز (Focus Group) و با نظر اعضای تیم، تصمیم گرفتیم، هویت بصری جدیدی برای پی پینگ خلق کنیم.

المان ■ (Dot) که استعاری است از نقطه‌ی پایانی یک تراکنش موفق، یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در لوگوی جدید PayPing است. پرداخت‌یار پی پینگ، متعهد است، پرسرعت‌تر، مدرن‌تر و ایمن‌تر از گذشته، تراکنش‌های مشتریان را به نقطه‌ی پایانی برساند.

امیدواریم، تغییر هویت بصری پی پینگ، نقطه عطفی برای تمام موفقیت‌های آتی باشد. این تغییر هویت، بخشی از استراتژی شرکت پی پینگ، برای تاکید بر توانایی‌ها، رشد مستمر و تعهد ما نسبت به مشتریانمان، برای ارائه خدمات مالی به کسب و کارهای آن‌هاست. معتقدیم، تغییر هویت بصری همگام با سایر تغییرات، به ما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر بتوانیم با مشتریان ارتباط بگیریم و حس اعتماد را بیش از پیش در آن‌ها ایجاد کنیم.

در پایان، پرداخت‌یار پی پینگ، بر خود لازم می‌داند تا از همه مشتریان که در طی این مسیر همراه ما بوده‌اند و خواهند بود، تشکر و قدردانی کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *