اخبار استارتاپی

برگزاری کارگاه روابط عمومی در استارتاپ ها

کارگاه روابط عمومی در استارتاپ ها با هدف آشنایی با نقش روابط عمومی در استارتاپ ها، تبلیغات و روابط عمومی، بودجه در روابط عمومی و خلاصه ای از هک رشد در روابط عمومی برگزار می شود.

روابط عمومی و یا به اختصار PR به معنی مدیریت ارتباط میان سازمان و همه ی افرادی است که با آن سر و کار دارند.

حدود ۱۰۰ سال پیش ایوی لی و ادوارد برنیز، مفهوم روابط عمومی به شکل مدرن را مطرح کردند و در این خصوص شرکت‌هایی به راه انداختند که به سازمان‌های مختلف سرویسی‌های مربوطه را ارائه می‌داد. شاید باورتان نشود اما فلسفه و استراتژی‌هایی که این دو در آن زمان مطرح کرده‌اند، هنوز هم برای بهبود روابط عمومی سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این وجود بعد از به میان آمدن اینترنت و فضای مجازی شیوه‌های جدیدی مطرح شد که روابط عمومی‌ها ناگزیر به استفاده از آن شدند.

در این برهه‌ از زمان که همه سعی در ایجاد تمایز با دیگر کسب و‌ کارها دارند، روابط عمومی‌ها باید خود را با شیوه‌های جدید و با استفاده از بسترهای دیجیتالی موجود هماهنگ کنند تا خاص‌تر و متفاوت‌تر از بقیه باشند.

در این دوره با نقش روابط عمومی در استارتاپ ها، تبلیغات و روابط عمومی، بودجه در روابط عمومی و خلاصه ای از هک رشد در روابط عمومی آشنا می شویم.

سرفصل ها

  • روابط عمومی چیست؟
  • نقش روابط عمومی در استارتاپ ها
  • تبلیغات و روابط عمومی
  • بودجه در روابط عمومی
  • خلاصه ای از هک رشد در روابط عمومی

مدرس این دوره از کارگاه روابط عمومی در استارتاپ ها خانم مهرین نظری(مدیر روابط عمومی نیک استارتر) می باشد. این کارگاه در روز پنجشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۹ الی ۱۲ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده فیزیک توسط آکادمی اکوموتیو برگزار می شود.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *