اخبار استارتاپیاخبار کشاورزی

گزارش دوره آموزشی استارتاپ های کشاورزی

دوره آموزشی استارتاپ های کشاورزی استان البرز در محل مرکز آموزش عالی امام خمینی کرج برگزار شد.

لیمو HR

روز چهارشنبه، دوم مرداد، رویدادی تحت عنوان دوره آموزشی استارتاپ ­های کشاورزی استان البرز در محل مرکز آموزش عالی امام خمینی کرج برگزار شد. برنامه ساعت ۸:۳۰ دقیقه آغاز شد و پس از خوش­ آمدگویی مهندس موسوی، مدیر محترم سازمان، دکتر مختاری به سخنرانی پرداختند. ایشان اشاره کردند که پروژه تحول بازار کشاورزی کلید خورده و یکی از ملزومات اساسی برای این تحول، وجود یک مدل کسب ­و ­کاری جدید و مناسب است. همچنین تحول در این عرصه به تشکیل مراکز نوآوری ذیل اتحادیه ­ها بستگی دارد.

دوره آموزشی استارتاپ های کشاورزی

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی، دکتر علی ­آبادی، سخنران دوم برنامه بودند. محور اصلی صحبت­های ایشان مربوط به ترسیم نقشه راه سازمان تعاون روستایی بود که همسوسازی و مشارکت و همچنین عدم وابستگی به دولت از موارد مهم آن به شمار می­آید.

آموزش به استارتاپ های کشاورزی

دکتر علی ­آبادی همچنین به بالا بودن آمار ضایعات در حوزه کشاورزی و اهمیت مداخله استارتاپ­ ها در این بخش به منظور کاهش آمار ضایعات، اشاره کردند.

مرکز آموزش عالی امام خمینی

بخش بعدی جلسه به معرفی افراد حاضر در جلسه و پرسش و پاسخ اختصاص داشت که نحوه ادامه رویکرد سازمان بحث اصلی حاضرین بود. پس از پرسش ­و ­پاسخ­ ها، کلاس آموزش استارتاپ توسط علیرضا عباددوز برگزار شد و مفهوم استارتاپ و مدل­ های مختلف آن ارائه شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *