اخبار استارتاپی

برگزاری مسابقه برنامه نویسی وب استان های شرق کشور

رویداد «مسابقه‌ی برنامه نویسی وب استان های شرق کشور» با هدف شناخت و پرورش استعدادهای برنامه‌نویسان، از 15 شهریورماه سال جاری در 6 استان برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه «مسابقه ی برنامه نویسی وب استان های شرق کشور»، این رویداد که توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، کارگزاری توسعه توانمندی های نوآوری و کارآفرینی منطقه (۴) و پارک علم و فناوری خراسان شمالی برگزار می شود، میزبان دانشجویان و درگیر افراد علاقه مند و متخصص حوزه ی برنامه نویسی وب با هدف شناخت و پرورش استعدادهای برنامه نویسان خواهد بود.

مهیار اخوین، مسئول برگزاری این رویداد، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این مسابقه گفت: «با توجه به اینکه یکی از معضلات امروزه جوانان کشور در حوزه‌ی اشتغال آنان است، داشن مهارتی که به واسطه‌ی آن بتوانند به کسب درآمد برسند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به اهمیت تکنولوژی و فناوری‌های جدید، دانش برنامه نویسی یکی از مورد نیازترین مهارت‌ها در ایران می‌باشد و این مسابقه می‌تواند باعث ایجاد موقعیت‌های شغلی مناسبی برای شرکت‌کنندگان و بستری برای جذب نیروی کار برای شرکت‌های مختلف باشد.»

مهیار اخوین در این زمینه افزود: «برنامه نویسان در این مسابقه با رویارویی در برابر چالش‌های حوزه‌ی برنامه نویسی وب و رقیبانی از ۶ استان کشور، عرصه‌ای مغتنم در جهت محک مهارت‌هایشان داشته و می‌توانند در صورت موفقیت در این مسابقه، جوایز نفیسی را به خود اختصاص دهند.

همچنین این رویداد در دو مرحله‌ی حضوری و غیرحضوری در بین شش استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، سمنان و گلستان برگزار خواهد شد که مرحله‌ی آنلاین این مسابقه در تاریخ ۱۵ شهریورماه سال جاری آغاز می‌گردد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید، مرحله‌ی حضوری این رویداد پس از پایان داوری مرحله‌ی آنلاین و با انتخاب ۱۸ شرکت‌کننده‌ی برتر، در شهر بجنورد، اجرا می‌گردد. محورهای این مسابقه در حوزه‌ی طراحی و توسعه‌ی وب، به صورت انجام پروژه و گذشتن از چالش‌های ایجاد شده توسط داوران خواهد بود.

لازم به ذکر است تمامی امکانات و خدمات مسابقه در طول چهار روز، از جمله تور گردشگری، اقامت، خوراک و شرکت در کارگاه‌ها برای ۱۸ شرکت‌کننده‌ی راه یافته به مرحله حضوری «رایگان» است.

مهیار اخوین در زمینه جزئیات برگزاری این رویداد و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: «نتیجه‌ی برگزاری هر رویدادی، در کنار دانش و تجربه‌ای که برایمان دارد، حجم زیادی از زباله، به خصوص زباله‌ی مربوط به ظرف‌های یک بار‌ مصرف است؛ البته هر رویدادی به جز رویدادهایی که ما برگزار می‌کنیم. تیم برگزاری این رویداد سابقه‌ی برگزاری چند رویداد سبز و بدون زباله را دارد و قرار هست این مسابقه هم به همین روش برگزار شود؛ ما با جایگزین کردن ظرف‌های یک بار‌ مصرف، کمتر مصرف کردن پلاستیک، استفاده از وسایل با‌ طول عمر بیش‌تر و در نهایت با تفکیک همان حجم کم زباله‌ی تولید شده، تلاش می‌کنیم تا انسان‌های بهتری برای زمینمان باشیم.»

«مسابقه‌ی برنامه‌نویسی وب استان‌های شرق کشور»، در ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به این سایت مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۹۴۴۸۲۹۲۷۵ تماس حاصل کنند.

مسابقه ی برنامه نویسی وب استان های شرق کشور

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *