اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

استارتاپ “سلام ساختمان” به جمع استارتاپ های اسمارت آپ پیوست

سلام ساختمان، پلتفرم آنلاین تامین کالاها و خدمات مورد نیاز در ساخت و ساز ساختمان‌ها، با امضای قرارداد سرمایه گذاری رسما به پورتفولیو اسمارت آپ پیوست.

دکتر محمد احمدی، مدیر عامل شرکت اسمارت آپ ونچرز از دلایل جذابیت این استارتاپ برای سرمایه گذار، به بازار جذاب و توانایی بالای تیم اشاره کرد. وی همچنین افزود : ” این تیم با توجه پیش زمینه خوبی که در این حوزه داشتند توانسته‌اند راه حل های مناسبی برای مشکلات موجود پیدا کنند و با استفاده از افراد متخصص، به ترکشن قابل قبول و خوبی رسیده اند. مضاف بر آن در حوزه محتوا نیز توانسته اند خوب عمل کنند و با توجه به دانش انباشته‌ای که در زمینه محتوا و سوشال در اسمارت آپ وجود دارد ما امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز رشد بیش از پیش را برای این استارتاپ فراهم کنیم.”

تلاش اسمارت آپ تا به امروز در جهت حمایت و دیده شدن استارتاپ های خارج از تهران بوده است و پیش از این نیز در جهت این دغدغه استارتاپ ” کمدا ” را از شیراز به پورتفولیو خود افزوده بود و امید است اضافه شدن “سلام ساختمان” به خانواده اسمارت آپ گامی در جهت گسترش فعالیت آن در سرتاسر ایران باشد.

احمدی در رابطه با رشد فعالیت های اسمارت آپ توضیح داد:  “اسمارت آپ تا کنون با توجه به تجربه های موفقی که در رزومه خود داشته توانسته بیزنس مدل خود را اثبات کند و قدم بعدی برای آن رشد بوده است که در چند محور اتفاق افتاده است. در این راستا از لحاظ جغرافیایی، به سرمایه گذاری در استارتاپ های خارج از تهران پرداختیم. سرمایه گذاری در همراه مکانیک رشد اسمارت آپ از جهت استیج بوده است. تا پیش از آن مرحله سرمایه گذاری های ما ارلی استیج بود که با همراه مکانیک به مید استیج وارد شدیم. و در نهایت با اضافه شدن استارتاپ های جدید به پورتفولیو، رشد خوبی در اندازه سبد استارتاپ های اسمارتاپ به وجود آمده است و با توجه به استارتاپ هایی که در دست بررسی و مذاکره هستند امیدواریم تا آخر امسال رشد خوبی در اندازه سبد استارتاپ های ما اتفاق بیفتد.”

احمدی در انتها با اشاره به آینده روشن “سلام ساختمان” توضیح داد: پتانسیل گسترش فعالیت این استارتاپ به بازار‌های جانبی نیز وجود دارد که بررسی و تست آن در برنامه های آینده ما خواهد بود.

این سرمایه گذاری که با کمک شتابدهنده فردوسی مشهد انجام شده است، دومین سرمایه گذاری اسمارت آپ در استارتاپ های غیر تهرانی است که این بار با استارتاپی از اکوسیستم استارتاپی شرق کشور و ‌شهر مشهد رقم خورده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *