اخبار استارتاپی

حضور شرکتهای دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس

ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی مقدمات حضور شرکت های برتر دانش بنیان را در رویداد جیتکس ۲۰۱۹ دبی فراهم کرده است.

دبی مرکز مناسبی برای دانش بنیان های ایرانی در خاورمیانه محسوب می شود تا با استفاده از این شهر رابط، بتوانند بازارهای جدیدی برای محصولات صادراتی خود بیابند. نمایشگاه جیتکس دبی ۲۰۱۹ یکی از این رویدادها است که به خاطر بزرگی و اهمیت همواره مورد توجه صادر کنندگان سخت افزارها و نرم افزارهای مختلف از سراسر جهان بوده است.

نمایشگاه جیتکس دبی، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه است که هر ساله در فصل پاییز برگزار می شود و متخصصان این حوزه را دور هم جمع می کند. سی و نهمین دوره این نمایشگاه در حال برگزاری است.

نمایشگاه جیتکس دبی معتبرترین نمایشگاه منطقه در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات است و در آن جدیدترین نوآوری ها و تکنولوژی ها در حوزه فناوری به نمایش گذاشته می شود. بواسطه وسعت و گستردگی موضوعات IT ارائه شده (حدود ۲۰ بخش مختلف که در بیش از ۱۰ صنعت کاربرد دارد) و حضور غرفه داران و بازدیدکننده های بسیار زیاد از اقصی نقاط جهان، تقریبا همه مدیران ارشد شرکت های معروف دنیا و متخصصان این صنعت در این رویداد بینظیر شرکت می کنند.

علاوه بر آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری، نمایشگاه جیتکس فرصتی ویژه و بسیار مناسب برای آشنایی و ایجاد ارتباط با تولید کنندگان، خرید و سفارش و اخذ نمایندگی محصولات می باشد. شرکت های دانش بنیان برای معرفی محصولات خود نیاز به دیده شدن دارند، از این رو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان بخشی از بسته حمایتی خود سعی می کند که مقدمات حضور این شرکت ها را در رویدادهای بین الملی فراهم کند.

رایانش ابری، بلاک چین، سخت افزار، نرم افزار، تکنولوژی مصرف کننده، پلت فرم تخصصی تجارت برای توزیع کنندگان گوشی های همراه، امنیت شبکه و زیر ساخت و دیتا سنتر یا مرکز داده از جمله محورهای این نمایشگاه است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *