اخبار استارتاپی

ایجاد تفکرات نوین و اثربخش در اکوسیستم نوآوری و فناوری دانشگاه شریف

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف گفت: با تلاش‌هایی که توسط تمامی اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری دانشگاه صورت گرفته به دنبال ایجاد تفکرات نوین و اثربخش در این مجموعه هستیم و شاهد تحولات بزرگ و اثربخشی خواهیم بود.

لیمو HR

دکتر موحدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، در مراسم معارفه مهندس حمیدرضا حسینی به عنوان مدیر جدید شتابدهنده شریف ضمن تقدیر از حضور اثرگذار دکتر کاشانی در شتابدهنده‌ شریف و فعالیت های موفقیت آمیز اعضای این مجموعه گفت: اگر در دانشگاه موفقیتی رقم می‌خورد حاصل فعالیت های ارزشمند شما جوانان است و نتیجه تلاشهای شما باعث می شود دانشگاه صنعتی شریف در آینده در مسیر جدیدی حرکت کند.

وی گفت: شتابدهنده یکی از عناصر بسیار کلیدی اکوسیستم نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی شریف است که توانسته است تفکرات جدید و خلاقانه‌ای را در این اکوسیستم ایجاد کند. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف ابراز امیدواری کرد که قطار نوآوری دانشگاه صنعتی شریف همچون گذشته در کشور پیشگام باشد و با سرعت و توان بیشتری در مسیر خود حرکت کند.

مهندس مجید دهبیدی پور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز در این جلسه از تلاش‌های دکتر کاشانی در پیشبرد اهداف شتابدهنده قدردانی کرد و گفت: دکتر کاشانی به همراه تیم شتابدهنده توانستند این مجموعه‌ی تازه تاسیس را به پایداری برسانند و به آن اعتبار دهند.

وی تعامل را عامل اصلی موفقیت شتابدهنده دانست و تاکید کرد که این مجموعه باید برای گسترش تعاملات خود با واحدهای مختلف دانشگاه تلاش کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ مهندس حمیدرضا حسینی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف است و پیش از این مسئول دفتر انتقال فناوری معاونت پژوهشی دانشگاه بوده و اکنون به مدت ۲ سال به عنوان مدیر شتابدهنده شریف منصوب شده است.

شتابدهنده شریف اولین برنامه شتابدهی برخاسته از نهاد دانشگاه در ایران است که با هدف شتاب دهی به استارتاپ های شریفی (تیم هایی که حداقل نیمی از بنیان گذاران آن از دانشجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاه شریف باشند) ایجاد شده است.

شتاب دهنده شریف با ارائه خدمات مشاوره، کارگاه‌های آموزشی، تخصیص فضای کاری در دانشگاه، دسترسی به جامعه کارآفرینان و سرمایه گذاران و تامین نیاز مالی اولیه (تا سقف ۲۵ میلیون تومان) از استارتاپ ها پشتیبانی می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *