اخبار استارتاپی

همکاری مشترک سازمان اوقاف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

نماینده معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در همایش «یاوران وقف» از تشکیل کمیته مشترک میان سازمان اوقاف و این معاونت خبر داد و گفت: این کمیته مشترک در زمینه‌های دانش‌بنیان و راه‌اندازی استارتاپ‌ها فعال می‌شود.

همایش ملی «یاوران وقف» پیش از ظهر امروز (دوشنبه، ۱۳ آبان ماه) در موزه ملی ایران با حضور «سید عباس صالحی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «سید مهدی خاموشی»، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در موزه ملی ایران برگزار شد.

«پرویزکرمی» که به نمایندگی از سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در همایش یاوران وقف حضور داشت، گفت: کمیته مشترک میان سازمان اوقاف و امور خیریه ‌کشور و معاونت علمی و ‌فناوری ‌رئیس جمهور ‌در زمینه وقف تشکیل شده‌ است که دو ‌وظیفه مهم را پیگیری می کند، موضوع اول موقوفات در زمینه علم و فناوری و موضوع دوم موقوفات در زمینه رشته های دانش بنیان است.

وی تصریح کرد: قرار است سازمان اوقاف و امور خیریه یکی از ساختمان های قدیمی این سازمان را برای انجام فعالیت های دانش بنیان و راه اندازی استارتاپ ها اختصاص دهد.

در ادامه این همایش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۵۰ نفر از واقفان تجلیل به عمل آمد. نیات این واقفان خیراندیش مربوط به مسائل مهدویت، فعالیت های قرآنی همچون ساخت دارالقرآن، وقف زمین برای ساخت مجتمع مذهبی، ازدواج، رسیدگی به امور فقرا، نگهداری از ایتام و ساخت درمانگاه می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *