اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد هفته جهانی کارآفرینی

هفته جهانی کارآفرینی 27 آبان به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می شود.

لیمو HR

هفته جهانی کارآفرینی بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهان است که هر سال در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ نوامبر برابر با ۲۷ آبان تا ۳ آذر برگزار می شود.

در این رویداد هماهنگ، با تشویق افراد تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب و کار فکر و کسب و کار شخصی خود را آغاز کنند. عقیده بسیاری براین است که این کمپین عظیم جهانی می‌تواند باعث ترفیع جایگاه کارآفرینی در اذهان و افکار گردیده و مشوقی برای راه‌اندازی کسب و کار توسط عموم جامعه شود.

این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است. کسانی که ایده های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

تاکنون در ایران، ۱۲ مشارکت کننده شامل دانشگاه‌ها، سازمان های مردم نهاد و مؤسسات بخش خصوصی،‏ بیش از ۶۰۰ برنامه را برای اجرا در طی این هفته سازمان‌دهی کرده‌اند. این برنامه‌ها در شهرهای مختلف نظیر تهران- مشهد- اصفهان- تبریز – قزوین – کرج و … برگزار می‌شود.

محورهای رویداد

  • سیاستگذاران و تصمیم‌سازان به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های خود می‌پردازند
  • کارآفرینان تجربیات خود را از شکست‌ها و موفقیت‌ها می‌گویند، آشنایی و بازدید از پارک‌ها و مراکز رشد صورت می‌گیرد
  • سرمایه گذاران و بانک‌ها با کارآفرینان مرتبط می‌شوند
  • عموم افراد از طریق شرکت در مسابقات، کارگاه‌های آموزشی تا بازی و نمایش فیلم تشویق به کشف توانمندی‌های خود و تفکر و تصمیم به راه‌اندازی کسب و کار می‌شوند
  • روسای جمهور جهان و مسئولین ملی از کارآفرینان و این رویداد به عنوان سوخت موتور اقتصادی استفاده می‌کنند و از آن پشتیبانی می‌نمایند

در دنیا نیز بیش از ۱۷۰ کشور نزدیک به ۳۵۰۰۰ فعالیت را با همکاری بیش از ۲۰۰۰۰ مشارکت کننده و برای بیش از ۱۰ میلیون نفر برنامه ریزی کرده و هم اکنون در حال اجرای آنها می باشند.

این رویداد از تاریخ ۲۷ آبان الی ۳ آذر ماه ۹۸ توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و اجرای کانون دانش آموختگان کارآفرینی دانشگاه تهران و با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا می گردد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

برگزاری رویداد هفته جهانی کارآفرینی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *