اخبار استارتاپی

برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت

۹ هزار محصول در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت عرضه می‌شود.

لیمو HR

مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری موثرتر «هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت و با ارائه بیش از ۹ هزار محصول در در تاریخ‌ ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

عبدالرضا مجدالدین در تکمیل توضیحات پیرامون برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: از طریق ارائه وام با کارمزد کم به شرکت‌ها و نیز ارائه تخفیف به دانشگاه‌ها به عنوان خریداران محصولات، سعی کردیم از یارانه محوری به سمت تسهیل‌محوری حرکت کنیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت و با ارائه قریب به ۹ هزار محصول برای عرضه به دانشگاه‌ها، مراکز علمی، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خصوصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت همزمان با بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار می‌شود، گفت: در روز بیست و ششم آذر ماه از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشوری در حضور مسئولان و مقامات کشوری تجلیل به عمل می‌آید.

مجدالدین افزود: عمده بازدیدکنندگان نمایشگاه از محیط‌های دانشگاهی و مراکز علمی و پژوهشی هستند. همچنین هیئت‌های بازدیدکننده از سایر کشورها نیز در نمایشگاه حضور داشته و امکان فروش به آن‌ها را هم داریم و برخی کشورها، به خصوص از خرید محصولات مربوط به حوزه تکنولوژی، استقبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌ها محصولات خودشان را در نمایشگاهی که بیشتر خریداران از محیط‌های علمی دانشگاهی حضور دارند، ارائه خواهند کرد، گفت: با شرکت‌ها توافق می‌کنیم که در ارائه محصولات به دانشگاه‌ها تخفیف قائل شوند و ما تسهیلی برای آن‌ها فراهم کردیم که برای آن‌ها تأمین منبع کند و تولید را سرعت بخشد.

مدیر کل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار در پایان اظهار کرد: از طرفی تخفیفی هم برای دانشگاه‌ها قائل می‌شویم که آن‌ها را از سوبسید محوری خارج می‌کند و شرکت‌های سازنده نیز مورد حمایت بیشتری قرار می‌گیرند؛ چرا که هدف این نمایشگاه نیز رونق تولید و افزایش تولید دستگاه‌ها و تجهیزات ساخت داخل است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *