اخبار استارتاپی

برگزاری سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی

سومین رویداد ملی ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی با شعار فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بیان و توسعه سلامت ملی در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و بخش خصوصی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو کردن ظرفیت‌های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

ایده بازار خوراک و نوشیدنی در تلاش است با شناسایی ایده‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آنها، گامی مؤثر در مسیر ارتقای سلامت و اقتصاد غذایی کشور بردارد.

ایده‌پردازان و فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به این نشانی حداکثر تا پایان آذرماه نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند. ایده بازار امیرکبیر به‌عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته غذای این دفتر را برعهده دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، انجمن صنایع غذایی، ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی، اتاق تعاون ایران و بخش خصوصی کشور، حامیان این رویداد هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *