اخبار استارتاپیاخبار کارآفرینی اجتماعی

گزارش استارتاپ ویکند زخم و ترمیم

کیمیا دیده ور دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران با طرح wounder Heal (درخصوص تولید زخم پوش ایرانی) موفق به کسب مقام اول در رویداد استارتاپ ویکند زخم و ترمیم بافت شد.

کیمیا دیده ور دانشجوی سال پنجم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با طرح wounder Heal در خصوص تولید زخم پوش ایرانی که با نظارت علمی مرکز تحقیقات سوختگی و بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری فعالیت می نماید و در حال تکمیل مراحل کارآزمایی بالینی در جهت بهبود عملکرد زخم های ناشی از سوختگی و انواع زخم بستر است، موفق به کسب مقام اول در رویداد استارتاپ ویکند زخم و ترمیم بافت گردید.

دکتر دیده ور عنوان کرد: طرح تولید زخم پوش ایرانی برای بازگشت سلولی و ترمیم بافت کاربرد دارد و تمام مواد اولیه آن که منشاء طبیعی دارد توسط اینجانب در آزمایشگاه دانشکده پزشکی استخراج و تولید شده است و از مواد وارداتی استفاده نکردم. وی بیان کرد: با این تولید که بر پایه مواد طبیعی است، روند ترمیم زخم تسریع می یابد.

دانشجوی دانشگاه ایران خاطر نشان کرد: با همکاری دکتر ده مرده ای رئیس بیمارستان شهید مطهری این طرح در مرحله اخذ مجوز و تکمیل مراحل کارآزمایی بالینی است. ایشان از ارائه این طرح در کنگره بین المللی و استقبال بی سابقه از آن خبر داد.

گفتنی است دکتر کیمیا دیده ور دارای اختراعات دیگری در زمینه پیشگیری و سلامت از حوادث جاده ای و رباتیک می باشد. لازم به ذکر است رویداد استارتاپ ویکند زخم و ترمیم بافت برای نخستین بار در کشور با همت جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران و پژوهشگاه غدد دانشگاه در آذر ماه امسال برگزار گردید.

در روز اول این برنامه سی ایده منتخب از سوی دانشجویان، صاحبان کسب و کار و فعالان حوزه زخم ارائه شد و پس از غربالگری اولیه هفت ایده برگزیده از سوی شرکت کنندگان و تیم داوری برگزیده شدند.

این رویداد در روزهای ١۴ و ١۵ آذر نیز با برگزاری کارهای آموزشی و تمرین نگارش بوم کسب و کار و هم چنین پخته تر شدن نحوه ارائه خدمات و محصولات ایشان ادامه پیدا نمود و سپس تیم های منتخب به ارائه ی نهایی طرح خود در حضور سرمایه گذاران، اساتید دانشگاه، شرکت ها و سازمان های مرتبط با حوزه زخم و ترمیم بافت پرداختند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *