اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد جشنواره وب و موبایل ایران در شیراز

«جشنواره وب و موبایل» ایران با شعار ایران فقط تهران نیست، 19 دی ماه در ایستگاه شیراز توقفی 1 روزه خواهد داشت و قرار است به بررسی مشکلات اکوسیستم استان فارس بپردازد.

جشنواره وب و موبایل ایران در اولین سال برگزاری استانی خود، پس از اصفهان، مشهد، رشت، قزوین، یزد و بابلسر این بار در شیراز برگزار خواهد شد. رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی، شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران و میلاد احرام پوش، هم بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران از جمله سخنرانان این رویداد خواهند بود. لیست کامل سخنرانان این رویداد متعاقبا اعلام خواهد شد.

ستاد برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران در رابطه با بخش استانی این رویداد نوشته است:

«ما در جشنواره وب و موبایل ایران اعتقاد داریم که ایران فقط تهران نیست و استعدادها و منابع بسیاری در سایر نقاط ایران در حال شکوفایی هستند که ما نیز می توانیم سهمی در رشد آنها داشته باشیم. از این رو در این رویدادها با دعوت از برترین های حوزه وب و موبایل، صاحبان کسب و کارهای موفق در تهران و نیز زیست بوم منطقه، در راستای انتقال تجربه ها و اشتراک گذاری آنها با علاقمندان حوزه وب و موبایل در استان های مختلف و نیز تسهیل شبکه سازی و ارتباط با افراد این حوزه، قدم برداشته ایم.»

علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

رویداد جشنواره وب و موبایل ایران در شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
آی تی ایران
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *