اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد ایده بازار خوراک و نوشیدنی

سومین ایده بازار خوراک و نوشیدنی ۳۰ بهمن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

نشست مشترک سرمایه گذاران سومین ایده بازار خوراک و نوشیدنی با حضور دکتر حسین وطن پور مدیرکل دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

دکتر حسین وطن پور مدیرکل دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت در این نشست گفت: هدف از برگزاری رویداد ایده بازارها جهت دهی فعالیت های نوآورانه و فناورانه دانشگاه ها در راستای نیازهای کشور است. وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از دانشگاه های پیشرو در حوزه برگزاری ایده بازارها است که باتوجه به برگزاری این رویدادهای موفق اکنون دانشگاه صنعتی امیرکبیر الگوی دیگر دانشگاه های کشور در این حوزه بشمار می رود.

مدیرکل دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت تاکید کرد: هدف از برگزاری رویداد ایده بازارها برطرف سازی نیازهای سرمایه گذاران است. در ایده بازارها دانشجویان یاد می گیرند تا به صورت گروهی فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر قراردادی منعقد کرده اند که براساس این قرارداد دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اتاق های جراحی حضور می یابند تا از نزدیک با نیازهای این حوزه آشنا شوند و از این طریق بتوانند برای رفع نیازها، ایده های نوآورانه ای طراحی و اجرا کنند.

محمد نادری مدیرعامل مجموعه ایده بازار امیرکبیر نیز در راستای سومین رویداد ایده بازار خوراک و نوشیدنی گفت: در دانشگاه ها بسیاری از فناوری ها وجود دارد اما مکانیزیم مناسبی برای ورود این فناوری ها به صنعت طراحی نشده است که ایده بازارها این مکانیزیم را طراحی کرده اند. ایده بازارها بستری را فراهم می کنند که صنایع نیز نیازهای خود را به دانشگاه ها ارائه کنند.

مدیر ایده بازار امیرکبیر افزود: یکی از اهداف مهم ایده بازارها این است که فناوری و تولید دانش، کاربردی و متناسب با نیازهای صنعت باشد. نادری اظهار داشت: سومین ایده بازار خوراک و نوشیدنی به دنبال توسعه و تقویت صنعت خوراک و نوشیدنی در سطح ملی است.

سومین ایده بازار خوراک و نوشیدنی ۳۰ بهمن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *