اخبار استارتاپی

حمایت از حضور دانش بنیان ها در نمایشگاه صنایع خلاق

اولین نمایشگاه صنایع خلاق، ابتکارات و اختراعات تهران از جمله نمایشگاه‌هایی است که صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در آن به صورت بلاعوض حمایت می‌کند.

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو اولین نمایشگاه صنایع خلاق ، ابتکارات و اختراعات تهران از تاریخ ۶ تا ۹ اسفند ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه، فرصت مناسبی است تا شرکت های دانش بنیان فعال در این عرصه، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‌کند، بر همین اساس شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در اولین نمایشگاه صنایع خلاق، ابتکارات و اختراعات تهران می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض به میزان ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف ۲۰ میلیون تومان در سال از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.

شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در اولین نمایشگاه صنایع خلاق، ابتکارات و اختراعات تهران می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به این نشانی ثبت نام کرده و و پس از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد مثبته سهم حمایتی خود را دریافت کنند.

گفتنی است بر اساس تعاریف سازمان جهانی یونسکو، صنایع خلاق مجموعه‌ای متنوع از صنایع شامل: گردشگری، صنایع دستی، طراحی مد و لباس، طراحی و معماری، بازی های رایانه‌ای، سینما و انیمیشن، گرافیک، هنرهای تجسمی، تبلیغات دیجیتال و غذاهای بومی‌ است که فعالان این حوزه می‌توانند در این نمایشگاه به ارایه توانمندی‌های خود بپردازند.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۴]
منبع
صندوق نوآوری و شکوفایی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *