اخبار استارتاپی

گردهمایی کسب و کارهای دیجیتال، کارآفرینان و استارتاپ های حوزه پوشاک

اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک "الگو" با هدف نوآوری در بازاریابی آنلاین، ارائه تجربیات متخصصان این حوزه، شبکه‌سازی و برگزاری کارگاه آموزشی، ۲۷ بهمن ماه جاری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک “الگو” با عنوان “نوآوری در بازاریابی با محوریت کسب و کارهای آنلاین در حوزه پوشاک” با همکاری جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی، سازمان فناوری اطلاعات ایران ، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، انجمن علمی MBA دانشگاه علامه در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه واقع در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

در این رویداد که با هدف توانمندسازی مخاطبان و علاقه‌مندان به حوزه‌های برندسازی، فروش و بازاریابی آنلاین برگزار می‌شود، فرصتی فراهم خواهد شد تا شرکت کنندگان بتوانند رزومه خود را در اختیار حامیان و تیم الگو قرار بدهند و از این طریق تجربه بهتری از شبکه‌سازی را تجربه کنند. همچنین کانترهایی برای مشاوره شغلی فراهم شده است تا شرکت کنندگان بهتر بتوانند در زمینه‌های مختلف کسب و کار مشاوره بگیرند.

از جمله برنامه‌های اجرایی این رویداد می‌توان به “دریافت رزومه از شرکت‌کنندگان و معرفی آنان به استارتاپ ها و شرکت‌های حاضر در رویداد برای مصاحبه کاری”، “مشاوره شغلی”، “دریافت فایل‌های ارائه، ویدئو و عکس های این رویداد” و “شبکه‌سازی و پرسش و پاسخ” اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به این وب‌سایت مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *