اخبار استارتاپی

اعلام فراخوان شناسایی کسب وکارهای آنلاین حوزه سلامت

فراخوان شناسایی و ساماندهی کسب و کارهای آنلاین حوزه سلامت با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای (نصر) و وزارت بهداشت اعلام شد.

پیرو مذاکرات و بررسی های چند ماهه در کارگروه مشترک کمیسیون سلامت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه ای و مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، فرایند شناسایی و اعطای گواهینامه به همکاران فعال این حوزه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شده است.

در این فراخوان آمده است: نظر به اهمیت حفظ حقوق طرف های عرضه و تقاضا در این حوزه و حمایت از اقدامات حرفه ای، از همکاران فعال در زمینه کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت در حوزه سلامت تقاضا می شود با مراجعه به این آدرس، فرآیند دریافت گواهی نامه برای محصولات و خدمات خود را آغاز کنند.

اطلاع از نظرات و پیشنهادات همکاران در فرایند اخذ گواهینامه، می‌تواند موجب پیگیری اشکالات احتمالی و تسهیل فرآیند اخذ گواهینامه توسط سازمان نظام صنفی رایانه شود. امکان اعلام دیدگاه ها و نظرات از طریق ارسال ایمیل info@irannsr.org به دبیرخانه این سازمان فراهم است.

گفتنی است، اکوموتیو نیز در راستای فعالیت های خود، اقدام به جمع آوری اطلاعات استارتاپ های این حوزه کرده است؛ لذا استارتاپ ها می توانند اطلاعات خود را از طریق این فرم برای رسانه اکوموتیو ارسال نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *